پاورپوینت کامل استراتژی نام تجاری و توسعه پایدار ۲۸ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل استراتژی نام تجاری و توسعه پایدار ۲۸ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل استراتژی نام تجاری و توسعه پایدار ۲۸ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل استراتژی نام تجاری و توسعه پایدار ۲۸ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: یک نام تجاری مشهور:AXA یک نام تجاری جهانی برجسته مشهور: اکنون برای همه شرکت های گروه AXA بدست آمده استثنائات کمی که نام محلی هنوز همراه با AXA به چشم می خورد آگاهی از نام تجاری در حال حاضر قوی است بویژه در اروپا و برخی از مناطق آسیا پیشرفت مورد نیاز برای ساخت آگاهی نام تجاری مشهور در باقیمانده بازارهای کلیدی استرالیا، ژاپن،ایالات متحده.
اسلاید ۵: آگاهی نام تجاری AXA
اسلاید ۶: یکی از زمینه ها ی فعالیت:حمایت مالی راهی برای تعریف طیف کاملی از فعالیت های کسب وکار:سود و هزینه،زندگی،سرمایه گذاری و خدمات بانکی جزئی انتخاب شده تعریفی جدید – گسترده تر از بیمه،اما کامل تر از خدمات مالی بیانیه ای رهبری – که شامل تعهدات شرکت در برابر مشتریانش می باشد
اسلاید ۷: حمایت مالی:اشاره به رابطه مادام العمر
اسلاید ۸: چه کاری را مشتریان ما توقع دارند؟ « شایسته» بیشترین ویژگی مورد توقع می باشد AXA واقعا شناخته شده است به عنوان «نزدیکی» دومین ویژگی مورد توقع می باشد نمرات AXA در حد پایین تری نسب به مهارت انسانی قرار داردجایگاه ما: ” نزدیک/ شایسته ”
اسلاید ۹: چالش:ساخت محتوای نام تجاریساخت نزدیکی در ذهن خبره ما نزدیکی: نگرش موقعیت نام تجاری مبتنی بر ارزش های انسانی ”مطمئن زندگی کنید ” نشان دادن علاقه خود و درک درستی از مردم مسئله اصلی نیاز مردم،شادی و توسعه است ما شریک طولانی مدتی برای مشتریانمان هستیم.نزدیکیتخصص: بیانیه ای از حقیقت تعریف ابداعی از قلمرو ما ”حمایت مالی“ مدرک محلی قوی: محصولات، خدمت، آگاهی ارتباط – بیشتر از مالی بازاریابی – هدفدار، مثبت ، مطمئن ، هوشمندشایسته
اسلاید ۱۰: علامت مشخصه/مفهوم ما:” مطمئن زندگی کنید“ منظره ای پویا و خوش بینانه که به خوبی با چشم انداز، ارزش ها و بلندپروازی AXA متناسب است تغییر تدریجی، نه تغییر اساسی و ناگهانی سازگاری با ارزش های بیانیه گذشته شرکتمان پتانسیل بالا در زمینه رقابتی کنونی
اسلاید ۱۱: مطمئن زندگی کنید
اسلاید ۱۲:
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 