پاورپوینت کامل کارآفرینی شرکتی ۴۶ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل کارآفرینی شرکتی ۴۶ اسلاید در PowerPoint دارای ۴۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل کارآفرینی شرکتی ۴۶ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل کارآفرینی شرکتی ۴۶ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: ۴زمینه کارآفرینی“بررسی آکادمیک فرصتها که چگونه ، توسط چه کسی و با چه اثراتی برای ایجاد کالا و خدمات آتی کشف و ارزیابی و بهره برداری می شوند.در نتیجه این زمینه شامل مطالعه منابع فرصتها فرآیند کشف و ارزیابی و بهره برداری از فرصتها و مجموعه افرادی که آنها را کشف و ارزیابی و بهره برداری می کنند.(Shane and Venkatamaran, 2000)
اسلاید ۵: ۵پاورپوینت کامل کارآفرینی شرکتی ۴۶ اسلاید در PowerPoint تجدید استراتژیک : تلاشهای کارآفرینانه شرکتی که منجر به تغییرات اساسی در استراتژی و ساختار سازمانها می شود کسب و کار مخاطره آمیز شرکتی: تلاشهای کارآفرینانه شرکتی که منجر به ایجاد سازمانهای کسب و کاری درون سازمان شرکت می شود. هر دو این مفاهیم تغییرات در استراتژی و ساختار یک شرکت حاضر را پیشنهاد می دهند، که ممکن است شامل نوآوری برای صنعت باشد.
اسلاید ۶: ۶کارآفرینی مستفلتجدید استراتژیکراه اندازیتازه در بازارقدیمی در بازارداخل هر سازمان موجودخارج هر سازمان موجودپاورپوینت کامل کارآفرینی شرکتی ۴۶ اسلاید در PowerPoint کسب و کار مخاطره آمیز داخلیتجدید استراتژیککسب و کار مخاطره آمیز داخلیزمینهابتکار عملIIIIIIIVکارآفرینی مستفل
اسلاید ۷: ۷طرحهایی برای کسب و کار مخاطره آمیز داخلی واحد کسب و کار ویژهواحد کسب و کارمستقلزایشی کاملواحد جدید واحد کسب و کار مخاطره آمیز جدید قرارداد بستنیکپارچگى بخش کسب و کار مخاطره آمیز کوچکو جدید پرورش دادن وقرارداد بستنارتباط عملیاتیاهمیت استراتژیک(Burgelman, 1983)
اسلاید ۸: ۸انواع تجدید استراتژیک نوآوری جوان کنندهنوآوری رهبریتغییرات بروز کنندهکایزندرجه تغییر صنعتدرجه تغییر داخلی(Baden-Fuller, 1995)
اسلاید ۹: ۹ظرفیت برای تغییرزمانظرفیت برای تغییربروز آوردندهجوان کنندهرهبری(Baden-Fuller, 1995)
اسلاید ۱۰: ۱۰پاورپوینت کامل کارآفرینی شرکتی ۴۶ اسلاید در PowerPoint به عنوان رویکرد مدیریت استراتژیک
اسلاید ۱۱: ۱۱بین دو زمینهمدیریت استراتژیک کارآفرینیi)مدیریت استراتژیک کارآفرینیii)پاورپوینت کامل کارآفرینی شرکتی ۴۶ اسلاید در PowerPoint به عنوان رویکرد مدیریت پاورپوینت کامل کارآفرینی شرکتی ۴۶ اسلاید در PowerPoint در عمل :تجدید استراتژیک پاورپوینت کامل کارآفرینی شرکتی ۴۶ اسلاید در PowerPoint در عمل :کسب و کار مخاطره آمیز داخلی
اسلاید ۱۲: ۱۲رقابت معنی جدیدی دارد.رقابت به عنوان تثبیت موقعیت (خارج داخل)رقابت به عنوان مسلط شدن (داخل خارج) رقابت به عنوان عامل نوآوری
اسلاید ۱۳: ۱۳گرایش کارآفرینانه(Miller, 1983)نوآوریریسک پذیریبیش فعالی
اسلاید ۱۴: ۱۴پیوستار کارآفرینانه(Stevenson & Gumpert, 1985)مبلغفرصتمنابعگرایش استراتژیکتعهد به فرصتانقلابیتکاملیتعهد به منابعچند مرحله ایتک مرحله ایکنترل منابعاستفاده اتفاقى یا اجاره ایمالکیت یا بکارگیرىساختار مدیریتمسطحسلسله مراتبیمتولی
اسلاید ۱۵: ۱۵مبلغ دربرابر متولی در جهت گیری استراتژیکفرصت کجاست؟چه منابعی برای سرمایه گذاری روی آن نیاز دارم؟چه ساختاری مناسب است؟چه منابعی را کنترل می کنم؟ چه ساختاری رابطه ما را با بازار مشخص می کند؟چه فرصتی مناسب است؟
اسلاید ۱۶: ۱۶ یک مدل مفهومی (Burgelman, 1983)
اسلاید ۱۷: ۱۷یک ایده نوین کسب و کارساختار شرکتنمای پیش نهادی/همکاری لازمذی نفعانسیستم رقابتیسیستم تولیدیتامین کنندگانجایگزینهارقباتازه واردانمشتریانایده کسب و کارNormannبخش/شکافهماهنگىهماهنگىهماهنگىکهچهچگونه
اسلاید ۱۸: ۱۸در پس ایده کسب و کاردامنهکیفیتافق زمانیPursued dimensional growthمعنی سودنقش در محیط رقابتیفلسفهمدیریتی وسازمانیساختار شرکتنمای پیش نهادی/همکاری لازمذی نفعانسیستم رقابتیسیستم تولیدیتامین کنندگانجایگزینهارقباتازه واردانمشتریانایده کسب و کارNormannبخش/شکافهماهنگىهماهنگىهماهنگى
اسلاید ۱۹: ۱۹…گرایش استراتژیک زیربناییدامنهتوسعهکیفیتافق زمانیرشد ابعادیمعنی سودنقش در محیط رقابتینقش میان ذی نفعاناصلیفلسفه مدیریتی وسازمانی
اسلاید ۲۰: ۲۰بخش ۲: موارد
اسلاید ۲۱: ۲۱ Modafil – Bottega Verde
اسلاید ۲۲: ۲۲بحث درباره مورد چه بوده اند؟Modafil مهمترین وقایع در تاریخچه Bottega Verde B.I. را قبل و بعد از مالکیت توسطModafil توصیف کنید. Modafil U.S.O. چیست؟کشش تعیین کننده رشد Modafil چیست؟دانش چه نقشی در فرآیند کارآفرینانه بازی می کند؟
اسلاید ۲۳: ۲۳۱۹۶۰تاسیس Modafil بعنوان ریسنده پشم۱۹۶۵ فروش پستی بافتنی پشمی۱۹۶۷. Euronova شرکتی با فروش پستی دارای کاتالوگی از محصولات متنوع تأسیس شد. ۱۹۷۱-۷۸. Euronova کاتالوگی از محصولات آرایشی بوجود آورد: Miss Beauté ۱۹۷۳ترک فروش محصولات پشمی برای تمرکز روی فروش پستی پشم کشبافی۱۹۸۷. Mondoffice شروع به کار با تمرکز روی فروش پستی مبلمان اداری۱۹۸۹-۹۲. Euronova به شرکت آلمانی
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 