پاورپوینت کامل متدولوژی فروش در هزاره سوم ۹۶ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل متدولوژی فروش در هزاره سوم ۹۶ اسلاید در PowerPoint دارای ۹۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل متدولوژی فروش در هزاره سوم ۹۶ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل متدولوژی فروش در هزاره سوم ۹۶ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: عالی ترین دستاورد انسان در دنیا ، ارتباط شخصیت با شخصیت است. (کارل یاسپرس) ۱) شناخت طرف مقابل۲) مهارت های گوش دادن ۳) مهارت های ابراز وجود۴) مهارت های رفع تعارض۵) همگام شدن با زبان بدن مخاطبچگونه اجتماعی باشیم ؟!
اسلاید ۵: شناخت طرف مقابلالف) شناخت جنبه های مثبتب) شناخت جنبه های منفیج) شناخت علایق ، تمایلات و گرایش های آدمی
اسلاید ۶: مهارت های گوش دادنالف) مهارت های توجه ۱) حالت درگیر بودن ۲) تحرک جسمانی مناسب۳) تماس چشمی ۴) محیط غیر مزاحم
اسلاید ۷: ب) مهارت های پیگری ۱) درباز کن ها ۲) تشویق های کوتاه۳) سوال های کم۴) سکوت توجه آمیز.مهارت های گوش دادن
اسلاید ۸: مهارت های رفع تعارض .مرحله یک : با فرد دیگربا احترام رفتار کنیدمرحله دو : گوش کنید تا وقتی که « سوی دیگر را تجربه کنید..مرحله سه : دیدگاه ها :دیدگاه های خود رابه اختصار بیان کنید نیازها و احساس های خود را بیان از کلمات کنایه دار اجتناب کنیدگفتار و پندار باید یکسان باشداحساسات خود را بروز دهید
اسلاید ۹: همگام شدن با زبان بدن مخاطبهمگام شدن ( رفتارهای غیر کلامی خود را در ردیف رفتار غیر کلامی دیگران قرار دادن) روش موثر برای ایجاد ارتباط موثر ، طرفین آیینه حرکات یکدیگر می شوند
اسلاید ۱۰: ۱۰آمیخته های بازاریابیبازار هدفمکان توزیعپیشبرد فروشقیمتمحصولمجازی توزیع کالامیزان پوشش کانال هاترکیب مطلوب کانال هاتعیین موقعیت های مکانیفهرست مجاریحمل و نقل کالاترویج فروشتبلیغاتپرسنل فروشروابط عمومیبازاریابی مستقیمقیمت مورد نظر کالامیزان تخفیفات قیمتیمیزان کسوراتمدت پرداختشرایط اعتباریتنوع کالاکیفیت محصولطراحی کالامشخصات ویژه آننام تجاری (مارک)بسته بندی کالاحجم و اندازه آنخدماتی که ارائه می دهیدمیزان ضمانت محصولمیزان عایدی کالا
اسلاید ۱۱: ۴ cCustomer ValueCost to CustomerConvenienceCommunication
اسلاید ۱۲: جدول سه مرحله در تفکر جدید بازاریابی
اسلاید ۱۳: ۱۳ محرک های محیطیمحرک های بازاریابیاجتماعیسیاسیفرهنگیمحصولاقتصادیقیمتمکان توزیعپیشبرد فروشجعبه سیاه مشتریفرآیندتصمیم گیریخریدارصفات وویژگی هایمصرف کنندهعکس العملخریدارانتخاب محصولانتخاب نامی خاصانتخاب فروشندهانتخاب وقت خریدتعیین مبلغ خرید تحلیل رفتار مصرف کنندگان
اسلاید ۱۴: ۱۴عوامل فرهنگیعوامل اجتماعیعوامل شخصیعوامل روانیخریدارفرهنگخرده فرهنگطبقه اجتماعیفامیلگروه های مرجعوظیفه و نقش اجتماعیسن و مرحله زندگیشکل و سبک زندگی شرایط اقتصادی فردی شخصیت و تصور شخصیانگیزش درکیادگیریباورها و عقاید تحلیل رفتار مصرف کنندگان
اسلاید ۱۵: دیدمحورشنود محورلمس محورمنطق محورتیپ های ارتباطی
اسلاید ۱۶: دید محورهاهرچیزی را با تصویر سازی به خاطر می سپارند و می آورند.تصاویر را سریعتر می گیرند.تصویر کلی را بر توضیحات جزئی ترجیح می دهند.به وقت اهمیت می دهند و مایلند همه چیز سروقت شروع و تمام شود.از بی برنامه بودن آزرده می شوند.
اسلاید ۱۷: عبارات و جملات متداول:می بینم که خیلی سرحال هستی.هیچ چیز شفاف نیست.دلم می خواهد ببینم در مورد چه چیزی صحبت می کند.مطالب را در هم برهم می بینم.دیدگاه من این است.اگر یک تصویر کلی به من بدهی عالی است.اوضاع تیره و تار است.
اسلاید ۱۸: خداحافظیبه امید دیدارحتما شما را می بینمتا ملاقات بعدی خدانگهدارسلام و تعارفاتاز دیدنتان خوشحال شدمامروز عالی به نظر می رسیدهمیشه چشم به راهتان بودم
اسلاید ۱۹: شنود محورآنچه می شنوند به خاطر می سپارند.کمتر یادداشت برداری می کند، بیشتر گوش می دهند.خوب صحبت می کنند.در تنهایی با خودشان صحبت می کنند.
اسلاید ۲۰: عبارات و جملات متداولگوش میکنی؟این موضوع صدا خواهد کرد.این صحبت ها تکراری است.فریاد زدن درست نیست.
اسلاید ۲۱: خداحافظیزنگ میزنم.بی خبرم نگذاری.منتظر شنیدن صدای شما هستم.سلام و تعارفاتخوشحالم که صدایت را می شنوم.صدایت کردم تا بگویم.سعی کن با او حرف بزنی.
اسلاید ۲۲: لمس محورآنچه انجام می دهند،یاد می گیرند.آهسته و آرام آرام صحبت می کنند.در کلام آنها « احساس می کنم » زیاد است.
اسلاید ۲۳: عبارات و جملات متداولبهتر است همه چیز را سبک –سنگین کنیم.حس جالبی دارم.امیدوارم در این مورد با من همراه باشید.من مطالب شما را گرفتم.کم کم به نتیجه دست پیدا می کنیم.این مناسب شما نیست.اصلاً راحت نیستم.
اسلاید ۲۴: خداحافظیدر تماس باشید.مواظب خودتان باشید.دست خدا به همراهتان.سلام و تعارفاتاز تماس شما خوشحال شدم.دوست دارم شما را ببینم.هیجان زده ام کردید.
اسلاید ۲۵: منطق محورگام به گام پیش میروند، یاد می گیرند وبه خاطر می سپارند.با پردازش امور در ذهن مطالب را می گیرند.علاقمند به درک درست و روشن و جزئیات هستند.اطلاعات را منظم و منطقی می گیرند و میدهند.
اسلاید ۲۶: عبارات و جملات متداولکلمه به کلمه صحبتهای شما را گرفتم.منطق حکم می کند.تردیدی ندارم.منظورتان را فهمیدم.دقیق می دانم.جدولهای مربوط به آنها را دستکاری و مخدوش نکنید.به آنها آرامش وقوت قلب بدهید.نیازها و نظراتشان را بپرسید.
اسلاید ۲۷: خداحافظیتابعد…روز خوش… خداحافظ…سلام و تعارفاتوقت بخیرمن ….هستمدرود
اسلاید ۲۸: چگونگی نشان دادن قدردانی و تشکر
اسلاید ۲۹: ماتریس های ذهنی فروش
اسلاید ۳۰: ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰% ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰% ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰% ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰% ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰% ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰%اعدادجمع امتیازلغاتجمع امتیازمنطقجمع امتیازفهرستهاجمع امتیازجزئیاتجمع امتیازنیم کره چپ
اسلاید ۳۱: جدول ۱-۴ ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰% ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰% ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰% ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰% ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰% ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰%تصاویرجمع امتیاز تصورجمع امتیاز رنگجمع امتیاز وزن- آهنگجمع امتیاز فضاجمع امتیاز نیم کره راست
اسلاید ۳۲: ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰% ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰% ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰% ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰% ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰% ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰%شنواییجمع امتیازبیناییجمع امتیازبویاییجمع امتیازچشاییجمع امتیازلامسهجمع امتیازماتریس حسی فروش
اسلاید ۳۳: ۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰%۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰%۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰%۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰%۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰%۰% ۲۵% ۵۰% ۷۵% ۱۰۰%شنواییمجموع مجموع مجموعبیناییمجموع مجموع مجموعبویاییمجموع مجموع مجموعچشاییمجموع مجموع مجموعلامسهمجموع مجموع مجموعاعدادمجموع مجموع مجموعکلماتمجموع مجموع مجموعمنطقمجموع مجموع مجموعفهرستهامجموع مجموع مجموعجزئیاتمجموع مجموع مجموعتصاویرمجموع مجموع مجموعتصورمجموع مجموع مجموعرنگمجموع مجموع مجموعآهنگمجموع مجموع مجموعفاصله- مکانمجموع مجموع مجموعماتریس کامل ذهنی
اسلاید ۳۴: تماس چشمیخوبمتوسطنیاز به تمرین بیشترتوضیحاتحالت چهرهسطح اعتماد به نفسمیزان انرژیاستفاده از نام مشتریحرکت بدننوع لباسوضوع توضیحاتدانش مربوطهماتریس ذهنی فروشاستفاده از حواس در فروشنوع سخن گفتن و قابلیت درک و فهممیزان جالب بود ن صدامهارت های گفتگوی فروش (فروش ساکت)
اسلاید ۳۵: قانون AIDASAttention A:جلب توجهجلب توجه کنید تا به حرفهایتان گوش کندI:Interest علاقهویژگی های محصول را ذکر کنیدD:Desire ایجاد میلمنافعی را که نصیب خریدار خواهد شد،برشماریدA:Action تصمیم گیریبه خریدار کمک کنید که تصمیم بگیردS:Satisfaction رضایتاطمینان حاصل کنید که خریدار از تصمیم خود راضی است و خدمات پس از فروش را برای وی توضیح دهید
اسلاید ۳۶: LOCATEListen CarefullyObserve CustomerCombineAsk More & MoreTell the OtherEasily as Customer
اسلاید ۳۷: SELLSHOW FEATURES مشخصات محصول را نشان دهید EXPLAIN ADVANTAGES مزایای محصول را بازگوکنید LEAD INTO BENEFITS به سود دهی محصول بپردازید LET CUSTOMERS TALK بگذارید مشتری حرف بزند
اسلاید ۳۸: SPINبا طرح چهار نمونه سوالات زیر، مشتریان بالقوه شناسایی و به خرید ترغیب میشوند:۱- پرسش از وضعیت (Situation questions)2- پرسش از مشکلات (Problem questions)3- پرسش از پیامدها (Implication qu
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 