پاورپوینت کامل شرکت های آرمانی ۳۲ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل شرکت های آرمانی ۳۲ اسلاید در PowerPoint دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل شرکت های آرمانی ۳۲ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل شرکت های آرمانی ۳۲ اسلاید در PowerPoint :

بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل شرکت های آرمانی ۳۲ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: اندکی درنگ کنید و فهرستی از شرکت ها را که دارای خصایص ذیلند به ذهن آورید:۱- در صنعت خود رکن باشند۲-در سطح گسترده از طرف اهل فن و افرادی که در کسب و کار خبره هستند ستوده شوند۳- بر دنیایی که در زندگی میکنیم اثرگذار باشند۴- چند نسل مدیران ارشد را تجربه کرده باشند۵- انواع فرآورده ها را تولید کرده باشند۶- قبل از دهه ۵۰ میلادی تاسیس شده باشندآیا این شرکت ها ۱- وجه تشابه؟ ۲- راز ماندگاری و کامیابی آنها؟ ۳- تفاوتشان با سایر؟

اسلاید ۵: این تحقیق به مطالعه پاورپوینت کامل شرکت های آرمانی ۳۲ اسلاید در PowerPoint و وجوه افتراق آنها با مجموعه ای از شرکت های طرف مقایسه است شرکت های مورد مطالعه این تحقیق شرکتهای بنجل و معمولی نبودندو فرق آنها با پاورپوینت کامل شرکت های آرمانی ۳۲ اسلاید در PowerPoint در عدم تطابق از بعضی جهات استعلت انتخاب عنوان آرمانی به جای موفق یا ماندگار؟آنها تهترین بهترین ها هستند و در صنعهت خود توانستهاند به درجه ای رفیع نائل شوند

اسلاید ۶: پاورپوینت کامل شرکت های آرمانی ۳۲ اسلاید در PowerPoint بی عیب و نقص نیستندبعضی از آنها در طول تاریخ حیات خود بارها نه یکبار که گاه بارها طعم شکست را چشیده اندوالت دیسنی: در ۱۳۳۹:بحران نقدینگی و عرضه سهام عام۱۹۸۰ روبرو شدن با خریداران حرفه ای سهام و نزدیک شدن به از بین رفتن موجودیت مستقلبوئینگ :در میانه۱۹۳۰ ،اواخر دهه ۴۰ و اوایل دهه ۷۰ بحران های شدیدی داشت و در مورد آخر ۶۰هزارنفر از کارکنان را اخراج کرد

اسلاید ۷: پاورپوینت کامل شرکت های آرمانی ۳۲ اسلاید در PowerPoint:تری امامریکن اکسپرسبوئینگسیتی کورپفوردجنرال الکتریکهیولت-پکردآی بی امجانسن اند جانسنماریوتمرکموتورولانورداشترومفیلیپ موریسپراکتراند گمبلسونیوال-مارتوالت دیسنیشرکت ها طرف مقایسه:نورتونولز فارگومک دانل داگلاسچیس منهتنجی اموستینگهاوستگزاس اینسترومنتسباروفسبریستول-مایراسکوئیبهوارد جانسونفایزرزنیتملویلآرجی آر نابیسکوکلگیتکن وودایمسکلمبیا

اسلاید ۸: پاورپوینت کامل شرکت های آرمانی ۳۲ اسلاید در PowerPoint علیرغم مشکلاتی که دارند از خاصیتی ترمیم پذیر و یا کشسانی برخوردارند و از ناملایمات دوری میگیرند و در نتیجه از عمر طولانی برخوردارندفرض کنید در اول ژانویه ۱۹۲۶ یک دلار در شرکتهای طرف مقایسه ، یک دلار در بازار سهام عادیو یک دلار در شرکتی آرمانی سرمایه گذاری کرده ایددر دسامبر ۱۹۹۰ وضه سرمایه گذاری شما در سه محل یادشده:سهام عادی: ۴۱۵ دلار شرکت طرف مقایسه:۹۵۵ دلارشرکت آرمانی:۶۳۵۶ یعنی ۶ برابر شرکت طرف مقایسه و ۱۵ برابر بازرار سهام عادی

اسلاید ۹: اما کار شرکتهای آرمانی فقط محدود به میزان بازگشت سرمایه نبوده پاست آنها خود را با بافت جامعه در هم آمیخته انددنیا بدون کالاها و خدمات ذیل چگونه بود؟نوارهای اسکاچ،یادداشتهای خود چسب تری ام،فورد مدل تی و موستانگ،بوئینگ ۷۰۷ و ۷۴۷ ، پودر تاید و صابون آی وری ، هتل های ماریوت،تلفنهای همراه موتورلا و واکمن های سونیدر نظر بگیرید چه تعداد کودک با میکی ماوس،دیسنی لند،سفید برفی بزرگ شده اند؟یا بزرگراه ها تبلیغات مارلبرو را نداشتند و روستاهای آمریکا بدون فروشگاههای وال مارت بودند.(این تحقیق بدنبال دلایل جدا شدن حساب این شرکتها از دیگرانند ؟ آنها چگونه کارشان را شروع کرده اند؟چگونه بر مشکلات فائق آمدند؟)

اسلاید ۱۰: طرح تحقیق: ریشه ها: رهبر آرمانی شرکت آرمانی کیست؟گام اول: شرکت های مورد تحقیق گام دوم:پرهیز از کارهای تکراری و انتخاب شرکت های طرف مقایسه ۱-۲: همزمانی تاریخ تاسیس۲-۲:تشابه فرآورده ها و بازارهای اولیه۳-۲:مدیران عامل ، کمتر از آنها نام برده باشد۴-۲:بنجل و میان مایه نباشندگام سوم:تاریخچه و چگونگی تکامل گام چهارم:گردآوری اطلاعات،دسته بندی و کشف قواعد و رسیدن به هدفگام پنجم: بهره برداری از حاصل کارگام ششم:آزمونهای میدانی . کاربری در عمل

اسلاید ۱۱: برای یافتن جواب این سوالات با سرنوشت چند افسانه رایج آشنا خواهیم شد. این افسانه ها در طول تحقیق اعتبار خود را از دست دادند.افسانه۱- لازمه راه اندازی شرکت های بزرگ داشتن ایده های بزرگ استواقعیت:پاره ای از پاورپوینت کامل شرکت های آرمانی ۳۲ اسلاید در PowerPoint کار را نه تنها با فکر بزرگ آغاز نکردند که با اشتباهات فاحشی آغاز کردند مثل شرکت هیولد – پکرد ۱۹۳۷و سونی ۱۹۴۵ و وال مارت ۱۹۴۵ . فقط جانسن اند جانسن ، فورد و جنرال الکتریک میدانستند می خواهند چه چیزی تولید کنندفکر بکر ساختن خود شرکت استبخت واقبال در گرو پشتکار و مقاومت است آنها سمج و مقاوم بودند تسلیم هرگز، هیچ وقت

اسلاید ۱۲: افسانه ۲- لازمه شرکته

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.