پاورپوینت کامل آشنایی با سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 :2000 74 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل آشنایی با سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 :2000 74 اسلاید در PowerPoint دارای ۷۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل آشنایی با سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 :2000 74 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل آشنایی با سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 :2000 74 اسلاید در PowerPoint :

بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل آشنایی با سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 :2000 74 اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: ISOInternational Organization for Standardizationکمیته فنی ۱۷۶استانداردهای مدیریت کیفیت ویرایش سال ۱۹۸۷ویرایش سال ۱۹۹۴ویرایش سال ۲۰۰۰سری استانداردهای ISO 9000

اسلاید ۵: ISO 8402ISO 9000ISO 9001ISO 9002ISO 9003ISO 9004ISO 9000ISO 9001ISO 9004ISO 9000شکل‌دهی جدید به سری استاندارد ۲۰۰۰ISO 10011ISO 19011

اسلاید ۶: ISO 9000سری استانداردهای ISO 9000سیستم‌های مدیریت کفیت – مبانی و واژگان ISO 9001الزامات سیستم مدیریت کیفیت ISO 9004خطوط راهنما برای افزایش توان سازمان

اسلاید ۷: اصول هشت گانه مدیریت کیفیت۱- سازمان مشتری‌گرا۲- راهبری۳- مشارکت همکاران۴- تفکر فرآیندگرا۵- تفکر سیستمی به مدیریت۶- بهبود مستمر۷- تصمیم‌گیری برپایه موضوع۸- ارتباط با تأمین‌کنندگان برپایه منافع متقابل

اسلاید ۸: مشتری‌گراییسازمان به مشتریان خود وابسته است. بنابراین باید نیازهای فعلی و آتی آنان شناخته شود، الزامات آنها برآورده شده و تلاش گردد که از الزامات مشتری پا فراتر گذاشته شود.

اسلاید ۹: راهبریراهبران، وحدت در هدف، مسیر و محیط داخلی سازمان را ایجاد می‌نمایند. آنها محیطی را بوجود می‌آورند که در آن، کارکنان به طور کامل مشارکت داشته و سازمان بتواند به اهدافش دست پیدا کند.

اسلاید ۱۰: مشارکت کارکنانکارکنان در کلیه سطوح، اساس یک سازمان را تشکیل می‌دهند.مشارکت کامل آنها باعث می‌شود تا توانایی‌هایشان در جهت منافع سازمان بکار گرفته شود.

اسلاید ۱۱: دیدگاه فرآیند گرانتایج مورد انتظار، هنگامی که منابع و فعالیت‌های مرتبط با آنها به صورت ”فرآیند” اداره شوند، بسیار کاراتر به دست می‌آیند.

اسلاید ۱۲: دیدگاه سیستمی به مدیریتشناسایی، درک و اداره کردن سیستمی از فرآیندهای مرتبط برای یک هدف معین شده موجب اثربخشی و کارایی سازمان می‌گردد.

اسلاید ۱۳: بهبود مستمریکی از اهداف دائمی سازمان بهبود مستمر می‌باشد.

اسلاید ۱۴: تصمیم‌گیری بر پایه موضوعتصمیم‌گیری مؤثر و صحیح بر پایه تحلیل منطقی اطلاعات و داده‌ها.

اسلاید ۱۵: ارتباط با تأمین‌کنندگان بر پایه منافع متقابلتوانایی سازمان و تأمین‌کنندگان آن در ایجاد ارزش به وسیله برقراری رابطه متقابل بر پایه منافع مشترک، افزایش می‌یابد.

اسلاید ۱۶: سیستم مدیریت کیفیت

اسلاید ۱۷: مقدمه دامنه کاربرداستاندارد مرجع واژگان و تعاریف سیستم مدیریت کیفیت مسئولیت مدیریت مدیریت منابع تحقق محصول اندازه‌گیری،تجزیه و تحلیل و بهبود الزامات استاندارد در این پنج بخش قرار دارند. ISO 9001:2000ساختار استاندارد

اسلاید ۱۸: مدیریت فرآیندها- شناسایی ، توالی و تعامل ، منابع ، معیارها ، پایش و اندازه گیری ، بهبود فرآیندها – فرآیندهای مدیریتی ، فرآیندهای اصلی و فرآیندهای جانبی۴- سیستم مدیریت کیفیت۴-۱- الزامات عمومی

اسلاید ۱۹: – خط‌ مشی کیفیت و اهداف کیفیتی- نظامنامه کیفیت- روش‌های اجرایی مدون، الزام شده توسط استاندارد – مستندات مورد نیاز سازمان برای حصول اطمینان از مؤثربودن طرح‌ریزی، اجرا و کنترل فرآیندها- سوابق کیفیت الزام شده توسط استاندارد۴- سیستم مدیریت کیفیت۴-۲- الزامات مستندسازیکنترل مدارککنترل سوابق

اسلاید ۲۰: گستره مستندسازی می‌تواند به دلایل زیر متفاوت باشد:اندازه و نوع سازمانپیچیدگی فرآیندها و تأثیرات متقابل آنهاصلاحیت نیروی انسانی۴- سیستم مدیریت کیفیت۴-۲- الزامات مستندسازی

اسلاید ۲۱: مسئولیت مدیریت

اسلاید ۲۲: وجود شواهدی مبنی بر تعهد مدیریت عالی نسبت به استقرار و بهبود اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت- ارائه اطلاعات لازم به سازمان درباره اهمیت الزامات مشتری و الزامات قانونی- تعیین خط ‌‌مشی – اهداف کیفیتی- بازنگری‌های مدیریت- در دسترس بودن منابع۵- مسئولیت مدیریت۵-۱- تعهد مدیریت

اسلاید ۲۳: معین بودن الزامات مشتری و افزایش میزان رضایت مشتری- تعیین الزامات مربوط به محصول- پایش و اندازه‌گیری میزان رضایت مشتری۵- مسئولیت مدیریت۵-۲- تمرکز بر مشتری

اسلاید ۲۴: اطمینان از اینکه خط‌مشی کیفیت موارد زیر را پوشش می‌دهد:- تناسب با ماموریت و اهداف سازمان- تعهد نسبت به برآورده ساختن الزامات و بهبود اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت- چارچوبی برای تعیین و بازنگری اهداف کیفیتی- معرفی به سازمان و درک آن – بازنگری به منظور تداوم تناسب۵- مسئولیت مدیریت۵-۳- خط‌ مشی کیفیت

اسلاید ۲۵: – تعیین اهداف کیفیتی- طرح‌ریزی سیستم مدیریت کیفیت و برآورده‌سازی الزامات عمومی و اهداف کیفیتی- حفظ یکپارچگی سیستم به هنگام طرح‌ریزی و ایجاد تغییرات در سیستم مدیریت کیفیت۵- مسئولیت مدیریت۵-۴- طرح‌ریزیSMART

اسلاید ۲۶: ۵-۴-۲- طرحریزی سیستم مدیریت کیفیتچرخه PDCA عبارت است از: برنامه ‌ (Plan)تعیین اهداف و فرآیندهایی که برای حصول نتایج، در تطابق با الزامات مشتری و خط‌مشی‌های سازمان مورد نیاز هستند. اجراء (Do) استقرار فرآیندهابررسی (Check) پایش و اندازه‌گیری فرآیندها و محصول بر طبق خط‌مشی‌ها، اهداف و الزامات محصول و نیز گزارش‌دهی نتای

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.