پاورپوینت کامل مهارت های مدیریت سازمانی ۷۷ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل مهارت های مدیریت سازمانی ۷۷ اسلاید در PowerPoint دارای ۷۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مهارت های مدیریت سازمانی ۷۷ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل مهارت های مدیریت سازمانی ۷۷ اسلاید در PowerPoint :

بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل مهارت های مدیریت سازمانی ۷۷ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: مفاهیم پایه سازمان و مدیریت-مدیریت (management)-اهمیت مدیریت -تعریف مدیریت-سطوح مدیریت-مهارتهای مدیریت-نقشهای مدیریت-وظایف مدیریت-مدیریت: علم یاهنر؟-مدیریت موفق و مؤثر-کارایی / اثربخشی / بهره وری

اسلاید ۵: مفاهیم مهارتیمهارت چیست؟چگونه ایجاد می شود؟ماهر کیست؟آیا ما ماهر هستیم یا مهارت داریم ؟(فرق مهارت داشتن و ماهر بودن)حداقل مهارتهای یک مدیر برای اداره سازمان چیست؟طبقه بندی مهارتها و دسته بندی آنها

اسلاید ۶: سازمان ها امتداد خویشتن ما می باشند (اسکات،۱۹۸۷)

اسلاید ۷: اهمیت سازمان هاجامعه امروز یک جامعه سازمانی(organizational society) است و کل جهان به مثابه سازمانی است که همه مردان و زنان در آن نقشهای سازمانی ایفا می کنند.(اتزیونی) سازمان ها پدیده های کلیدی جوامع مدرن محسوب می شوند.(پرو)سازمانهای بزرگ به معنای وسیع کلمه از شالوده های اساسی جوامع امروزی به شمار می آیند. آنها زمانی که تمدن ها به درجه ای معین از بلوغ و تکامل برسند، ظهور می یابند.(اسکات)

اسلاید ۸: تعریف سازمان پدیده ای اجتماعی که به طور آگاهانه طراحی و هماهنگ شده، دارای مرز نسبتا مشخصی بوده و به منظور تحقق هدف یا اهدافی بر اساس یک سلسله مبانی نسبتا دائمی فعالیت می کند.

اسلاید ۹: انواع سازمانکوچک / متوسط / بزرگخصوصی / عمومی / دولتیپیشرفته / معمولی/ قدیمیدانشی/ خلاق/ تولیدی/ خدماتی/..افقی/ عمودی/ تخت/…یادگیرنده/چابک/متعالی/…سازمان شما چگونه سازمانی است؟

اسلاید ۱۰: ارکان سازمان افراد ساختار تکنولوژی اهداف

اسلاید ۱۱: مدیریت و اهمیت آناغلب صاحبنظران، علل موفقیت یا شکست سازمانها و نهادها را ناشی از تفاوت در نحوه مدیریت آنها می دانند. مدیریت ، عضو اصلی وحیاتبخش هر سازمان است.(دراکر) مدیریت مسیر حرکت سازمان از وضع موجود به وضع مطلوب را هدایت می کند.

اسلاید ۱۲: آنچه که در مدیریت داده می شود؟

اسلاید ۱۳: آنچه که در مدیریت خواسته می شود؟اداره شدن بخش/واحد/… حسب ابعاد مدیریت تحقق اهدافرضایت کارکنانکارایی منابعاثربخشی نتایج …

اسلاید ۱۴: آنچه که در مدیریت اتفاق می افتد :

اسلاید ۱۵: تعریف مدیریتمدیریت عبارتست از هنر انجام کار با و به وسیله دیگران(فالت) مدیریت فرایند هماهنگ سازی فعالیتهای فردی و گروهی در جهت اهداف جمعی می باشد.(دانلی)مدیریت فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی وانسانی بر مبنای یک نظام ارزشی پذیرفته شده است که از طریق برنامه ریزی، سازماندهی ،هدایت و کنترل عملیات برای دستیابی به اهداف تعیین شده، صورت می گیرد. …..

اسلاید ۱۶: سطوح مدیریتمدیریت عالی (ریاست-معاونت)مدیریت میانی (مدیر کل)مدیریت عملیاتی (سرپرستی)

اسلاید ۱۷: فنی انسانیادراکی مدیران عالی مدیران میانیمدیران عملیاتی مهارتهای مدیریت

اسلاید ۱۸: کارکردهای مدیریت وظایف مدیریت از دیدگاه کلاسیک هاPOSDCORBکارکردهای اساسی مدیریتجایگاه تصمیم گیری در کارکردهای مدیریت

اسلاید ۱۹: برنامه‏ریزی سازماندهی کنترلهدایت حداقلها/وظایف مدیر

اسلاید ۲۰: مدیریت: علم یا هنر؟علم(Science) دانستن است و هنر(Art) توانستن.آن بخش از مدیریت که با آموزش فراگرفته می شود، علم مدیریت و بخشی از آن که از طریق کسب تجارب و اندوخته ها و به کارگیری آنها در شرایط مختلف حاصل می شود، هنر مدیریت می دانند.مدیریت فن و هنری است که از طریق درک و فهم علمی قابل پیشرفت است.عمل مدیریت باید با دانش علمی، توانایی هنری، مهارت فنی و اخلاق اجتماعی تؤام باشد.

اسلاید ۲۱: باز شناسی مدیر در سازمانهای نوینمدیر موفق کیست؟مدیرموثر کیست؟مدیر کارا کیست؟وظیفه مدیر در قبال کارکنان چیست؟وظیه مدیر در قبال منابع سازمان چیست؟وظیفه مدیر در قبال اهداف چیست؟…

اسلاید ۲۲: مدیریت موفق و مؤثر مدیری که بتواند حداقل نتیجه قابل قبول را با استفاده از ابزارهایی نظیر تنبیه، توبیخ، کسر حقوق و غیره فراهم سازد، مدیرموفق ((Successful نامیده می شود، در حالی که مدیر مؤثر(Effective) به کسی می گویند که بتواند ۸۰ الی ۹۰ درصد توانایی های افراد را به کار گیرد.

اسلاید ۲۳: کارآییکارآیی Efficiency)) یکی از اجزای مهم عملکرد مدیریت و بهره وری محسوب می شود.کارآیی یعنی درست انجام دادن کارها (پیتر دراکر)کارآیی عبارتست از نسبت بازده و هزینهکارایی یعنی انجام خوب کارها با صرف زمان و هزینه کمتر . آن بر چگونگی انجام کار تأکید دارد.

اسلاید ۲۴: اثر بخشیاثر بخشی (Effectiveness) نیز به مانند کارایی یکی دیگر از اجزا و مؤلفه های مهم عملکرد مدیریت و بهره وری وی محسوب می شود.اثر بخشی یعنی انجام کارهای درست (پیتر دراکر)اثر بخشی عبارتست از میزان تحقق اهداف یا نتایج مطلوب.اثر بخشی مهم تر از کارآیی است و کلید موفقیت سازمان محسوب می شود. در اثر بخشی تمرکز و تأکید بر نتایج کار است نه نحوه انجام آن.

اسلاید ۲۵: بهره وریبهره وری (Productivity) عبارتست از مجموع کارآیی و اثر بخشی اثربخشی + کارآیی =بهره وریبهره وری عبارتست از نسبت ستاده ها به داده هابهره وری یعنی انجام درست کارهای درست (پیتر دراکر)

اسلاید ۲۶: معمابا رویکردهای گفته شده به نظر شما چگونه یک مدیر می تواند بین تمام این وظایف، خواسته ها، انتظارات، سازمان مداری ها، آینده نگری ها و.. توازن ایجاد کند و در مدار بماند؟پاسخ : ………………………………………………..

اسلاید ۲۷: مورد کاوی -۱موضوع مطرح شده را مطالعه ونقطه نظراتتان را اعلام فرمایید.مهارت شما در ایجاد نوآوری وخلاقیت چگونه بوده است؟نمونه ای برای بیان دارید؟

اسلاید ۲۸: بخش دوم: کارکردهای مدیریت – ابزار شما برای رسیدن به خروجی ها چیست؟تصمیم گیریبرنامه ریزیسازماندهیهدایتکنترل

اسلاید ۲۹: جایگاه تصمیم گیری در مدیریت برخی از صاحبنظران برای مدیریت فقط یک کارکرد قائل هستند و آن تصمیم گیری است.سایمون(Simon)، تصمیم گیری را

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.