پاورپوینت کامل بازارهای نوظهور چیست؟ ۲۷ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل بازارهای نوظهور چیست؟ ۲۷ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل بازارهای نوظهور چیست؟ ۲۷ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل بازارهای نوظهور چیست؟ ۲۷ اسلاید در PowerPoint :

بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل بازارهای نوظهور چیست؟ ۲۷ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۳: بازارهای نوظهورBEM

اسلاید ۴: بازارهای نوظهورتعریف بازارهای نوظهورمفهوم بازارهای نوظهور از سال‌های میانی دهه ۱۹۷۰ میلادی مطرح شد و در آن زمان بازارهای نوظهور به بازارهایی اطلاق می‌شد که در مسیر حرکت از اقتصادهای در حال توسعه به سمت اقتصادهای توسعه ‌یافته بودند و در این دسته ‌بندی کشورهایی از قبیل ایران و اندونزی و عربستان سعودی و کره جنوبی هم وجود داشتند. اما این تعریف یک ایراد بسیار بزرگ داشت. در این تعریف فرض شده بود که یک اقتصاد در حال توسعه در مسیر رشد خود به یک اقتصاد صنعتی تبدیل می‌شود در حالی که در دنیای واقعی حرکت بر خلاف این مسیر هم دیده می‌شد.

اسلاید ۵: بازارهای نوظهور به کشورهایی اطلاق می‌شود که ویژگی‌هایی از بازارهای توسعه‌ یافته کشورهای صنعتی را دارند ولی شرایط لازم را برای قرار گرفتن در دسته کشورهای توسعه‌ یافته ندارند. در این کشورها پروسه رشد فعالیت‌های صنعتی و اجتماعی بسیار سریع است و با سرعت زیادی به سمت صنعتی‌ شدن حرکت می‌کنند. بزرگ‌ترین و بهترین نمونه بازارهای نوظهور را می‌توان در کشورهای چین و هند مشاهده کرد. جولین ورکویل اخیراً تعریف دیگری برای بازارهای نوظهور ارائه داده است که این تعریف به ارائه ویژگی‌های اقتصادی این بازارها می‌پردازد. بازارهای نوظهور

اسلاید ۶: طبق این تعریف بازارهای نوظهور سه ویژگی عمده دارند: – اول اینکه درآمد سرانه مردم در سطحی بین ۱۰ تا ۷۵ درصد سرانه درآمد مردم درکشورهای اتحادیه اروپاست. – دومین ویژگی این کشورها نرخ بالای رشد اقتصادی است. – سومین و مهم‌ترین ویژگی این کشورها را می‌توان تحولات ایجاد‌شده در سازمان‌های اقتصادی آنها و باز شدن فضای اقتصادی و افزایش تعاملات اقتصادی با دیگر کشورهای دنیا خواند.بازارهای نوظهور

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.