پاورپوینت کامل مدیریت هزینه ۲۵ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مدیریت هزینه ۲۵ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت هزینه ۲۵ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل مدیریت هزینه ۲۵ اسلاید در PowerPoint :
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل مدیریت هزینه ۲۵ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۳: درمدیریت پروژه هزینه یابی چرخه ی حیات به همراه تکنیک های مهندسی ارزش برای کاهش هزینه و زمان، در بهبود کیفیت و عملکرد و بهینه سازی تصمیم گیری مورد استفاده قرار می گیرند.پاورپوینت کامل مدیریت هزینه ۲۵ اسلاید در PowerPoint پروژه دربرگیرنده ی فرایندهای بیشتر و تکنیک های مدیریت عمومی بسیاری همچون بازگشت سرمایه، ارزش تنزیلی جریان نقدی، تحلیل بازدهی و غیره می باشد.پاورپوینت کامل مدیریت هزینه ۲۵ اسلاید در PowerPoint ی پروژه می بایست نیازهای اطلاعاتی ذی نفعان پروژه را مدنظر قرار دهد ممکن است، ذی نفعان مختلف هزینه های پروژه را به روش های متفاوت و در زمان های مختلف اندازه گیرند . هزینه های قابل کنترل و غیرقابل کنترل می بایست به صورت جداگانه برآورد و بودجه بندی شوند تا اطمینان حاصل گردد که پاداش نمایانگر عملکرد واقعی است.در بعضی پروژه ها، خصوصاً پروژه های کوچک تر برنامه ریزی منابع،برآورد هزینه و بودجه بندی هزینه آن چنان سخت به هم مرتبط شده اندکه به عنوان یک فرایند منفرد دیده می شوند. قابلیت اثرگذاری بر هزینه در مراحلاولیه ی پروژه بیشتر است و به همین دلیل تعریف اولیه ی محدوده همچون شناسایی دقیق الزامات و اجرای یک برنامه ی صحیح حیاتی است.
اسلاید ۴: ۱.ساختار شکست کا ر:دستاوردها و فرایندهایی را که به منابع نیاز دارند،شناسایی می کند و در نتیجه اولین ورودی برنامه ریزی منابع می باشد . هرخروجی مرتبط از سایر فرایندهای برنامه ریزی می بایست جهت حصول اطمینان از کنترل مناسب، از طریق ساختار شکست کار وارد شود. ۲.اطلاعات گذشته : در مورد اینکه برای کارهای مشابه درپروژه های پیشین چه نوع منابعی مورد نیاز بوده است، می بایست درصورت دسترسی مورد استفاده قرار گیرند. ۳. بیانیه محدود : شامل توجیه پروژه و اهداف پروژه می باشد که هر دو می بایست به صورت واضح در برنامه ریزی منابع درنظر گرفته شود۴. شرح خزانه منبع: دانستن اینکه چه منابعی ( افراد، تجهیزات،مواد) به صورت بالقوه دردسترس هستند، برای برنامه ریزی منابع لازم است.۵. خط مشی سازمانی: در رابطه با تأمین نیروی انسانی و خرید یا اجاره ی تجهیزات و لوازم باید در حین برنامه ریزی پروژه مورد نظر قرارگیرد. ۶. برآورد مدت زمان فعالیت ورودی های برنامه ریزی منابع
اسلاید ۵: ۱. رأی صاحب نظر: اغلب برای سنجیدن ورودی هامثل بخشهای سازمان اجرایی،مشاورین،گروههای صنفی وصنعتی،انجمنهای فنی وحرفه ای به این فرایند مورد نیاز است . ۲. شناسایی جایگزینها۳. نر م افزار مدیریت پروژ ه: دارای قابلیت تسهیل سازماندهی خزانه ی منبع می باشد . خروجی های برنامه ریزی منابعشرحی است ازنوع منابع مورد نیاز و مقدار هریک برای هر عنصر در پایین ترین سطح ساختار شکست کار . برآورد هزینه:برآورد هزینه متضمن تهیه ی یک تخمین (برآورد) از هزینه های منابع مورد نیاز برای تکمیل فعالیت های پروژه می باشد . در تخمین هز ینه، برآورد کننده علل مغایرت برآورد نهایی را به منظور مدیریت بهتر بر پروژه مورد بررسی قرار می دهد.برآورد هزینه شامل شناسایی و بررسی گزینه های هزینه ای مختلف می باشد.ابزارها و تکنیک های برنامه ریزی منابع
اسلاید ۶: ۵. نشریات برآور د: داده های دردسترس از نظر تجاری در مورد برآوردهزینه برآورد می شود.۶. اطلاعات گذشته: اطلاعات درباره ی هزینه ی دسته های بسیاری ازمنابع اغلب از یک یا بیش از یکی از راه های زیر قابل دسترس می باشند: آ:پرونده های پروژه ب: پایگاه های داده ی تجاری درباره ی برآورد هزینه ج: دانش تیم پروژه۷. نمودا ر حسا بها : ساختار و کدبندی ای را که سازمان اجرایی برای گزارش دهی اطلاعات مالی خود در دفتر کل حسابداری از آن بهره می گیرد، توضیح می دهد . ۸. ریسک : ریسک (فرصت یا تهدید ) می تواند تأثیر بسزایی برهزینه ی پروژه داشته باشد. تیم پروژه میزان تأثیر ریسک را در برآورد هزینه ی هرفعالیت درنظر می گیرد. ورودی های برآورد هزینه۱. ساختار شکست کا ر:برای سازماندهی برآوردهای هزینه و حصول اطمینان از اینکه همه ی کارهای شناسایی شده برآورد شده اند، مورد استفاده قرار می گیرند.۲. منابع مورد نیا ز:۳. نر خهای منابع: فرد یا گروه برآوردکننده باید به منظور محاسبه ی هزینه های پروژه نرخ های واحدهر منبع را بداند . اگر نرخ های واقعی مشخص نباشد، باید خود نرخ ها را هم برآورد کرد.۴. برآوردهای مد ت زمان فعالیت :در هر پروژه ای که بودجه آن شامل یک پرداخت فوق العاده بابت هزینه تأمین مالی (مثل هزینه های بهره ) می باشد برآوردهای مدت زمان فعالیت بربرآورد هزینه تأثیر می گذارد.
اسلاید ۷: .۱برآورد مشابه : یعنی استفاده از هزینه های واقعی پروژه های مشابه پیشین به عنوان مبنای برآورد هزینه ی پروژه ی کنونی . برآورد مشابه معمولاً کم هزینه تر از سایر تکنیک ها است ولی معمولاًدر عین حال کم دقت تر نیز می باشد . ۲. مد لسازی پارامتریک : عبارت است از استفاده ازمشخصه های پروژه (پارامترها) در یک مدل ریاضی برای پیش بینی هزینه های پروژه . ۳. برآورد پایین به با لا:این تکنیک یعنی برآورد هزینه ی تک تک فعالیت ها یا بسته های کاری و سپس جمع بندی و خلاصه سازی آنها برای به دست آوردن هزینه ی کل پروژه.۴ . ابزارهای رایانه ا ی: شامل نر م افزار های مدیریت پروژه،صفحه های گسترده و ابزارهای آماری / شبیه سازی به وفور برای برآورد هزینه استفاده می شوند . ۵. سایر رو شهای برآورد هزینه : به عنوان مثال، تحلیل پیشنهاد بهای فروشندهابزارها و تکنیک های برآورد هزینه
اسلاید ۸: خروجی های برآورد هزینه:۱. برآور دهای هزینه : سنجش کمی هزینه های احتمالی منابعی است که برای انجام فعالیت های پروژه لازم هستند . مثل نیروی انسانی، مواد، لوازم و هزینه های خاص مانند تورم یااندوخته ی هزینه. برآوردهای هزینه معمولاً با واحدهای پولی (دلار، یورو، ین و غیره )بیان می شوند . در برخی موارد [فرد] برآوردکننده ممکن است از واحدهای اندازه گیری مثل نفر ساعت یا نفر روز در برآورد خود استفاده کند تا کنترل های مدیریتی مناسب را تسهیل نماید . برآورد هزینه عموماً شامل ملاحظات برنامه ریزی واکنش به ریسک مثل برنامه های اقتضایی می باشد.۲. تفصیل پشتیبا ن: شامل مواردزیراست:آ- شرحی از محدوده ی کار برآوردشده که معمولاً با ارجاع به ساختار شکست کار فراهم می گردد.ب-مستندات مبانی آن برآورد؛ یعنی، این [برآورد] چگونگی تهیه شده است. ج-مستندات تمام فرض های منظور شده. د-نشانه ای از دامنه ی نتایج محتمل؛ ۳. برنامه ی پاورپوینت کامل مدیریت هزینه ۲۵ اسلاید در PowerPoint :نحوه ی مدیریت مغایرت های هزینه ای را بیان می کند.برنامه ی پاورپوینت کامل مدیریت هزینه ۲۵ اسلاید در PowerPoint می تواند رسمی یا غیررسمی، تفصیلی یا مجمل باشد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 