پاورپوینت کامل مهارتهای مدیریت تیم Team Management Skills 14 اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مهارتهای مدیریت تیم Team Management Skills 14 اسلاید در PowerPoint دارای ۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مهارتهای مدیریت تیم Team Management Skills 14 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل مهارتهای مدیریت تیم Team Management Skills 14 اسلاید در PowerPoint :
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل مهارتهای مدیریت تیم Team Management Skills 14 اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: انگیزه بخشی به گروه خود یک وظیفه مهم دیگری که شما به عنوان مدیر گروه برعهده دارید انگیزه بخشی به اعضای گروهتان است. تئوری X و تئوری Y دو رویکرد بسیار متفاوت جهت انگیزه بخشی را شرح می دهد که به فرضیات ابتدایی شما درباره افرادی که برایتان کار می کنند بستگی دارند. اگر معتقدید که آنها ذاتاً تنبل هستند پس به تئوری X باور دارید ولی اگر معتقدید که اکثر آنها شاد و مشتاق به کار هستند آنگاه به تئوری Y باور دارید. اطمینان حاصل کنید که این تئوری ها را بطور کامل درک کرده اید- زیرا آنها تأثیر اساسی بر موفقیت شما در انگیزه بخشی به کارکنان می گذارند. هر رویکردی که میخواهید انتخاب کنید باید به خاطر داشته باشید که کارمندان مختلف نیازهای مختلفی دارند و شیوه انگیزه بخشی به آنها فرق می کند. بعضی از افراد، خودشان انگیزه بالایی دارند در حالیکه عده ای دیگر بدون انگیزه بخشی از طرف مدیریت نمی توانند عملکرد ضعیف خود را ارتقا دهند.پیشرفت گروهگروهها از افرادی تشکیل شده اند که دیدگاهها و توانایی های مختلفی داشته و از نظر کاری در سطوح متفاوتی قرار دارند. شاید عده ای از افراد تصور کنند کارهایی که شما به آنها محول کرده اید دشوار هستند و در انجام آنها نیاز به کمک و حمایت شما دارند. عده ای دیگر ممکن است در کار خود باسابقه بوده به دنبال فرصتی برای افزایش مهارت های خود هستند. به هرحال هریک از این دو حالت که باشد این مسئولیت شماست که موجبات پیشرفت همه افرادتان را فراهم سازید.مهارتهای شما در این زمینه از مدیریت تعیین کننده موفقیت بلندمدت شما به عنوان یک مدیر است. اگر بتوانید به اعضای گروه کمک کنید تا در کار خود به تبحر برسند آنگاه به مدیری تبدیل خواهید شد که کارمندان آرزوی همکاری با او را دارند و بدین ترتیب سهم خود را در موفقیت سازمان نیز افزایش خواهید داد.مؤثر ترین روش برای پرورش و توسعه مهارت های افراد دادن بازخورد مداوم به آنهاست. بسیاری از ما هنگام دادن بازخورد بخصوص زمانی که بازخورد منفی است، عصبی می شویم. اگرچه، اگر بطور مداوم بازخورد داده و دریافت کنید، عملکرد همه افراد بهبود خواهد یافت.
اسلاید ۵: برقراری ارتباطمهارتهای ارتباطی تقریباً برای موفقیت در هر نقشی ضروری هستند ولی مهارتها و تکنیکهای ویژه ای وجود دارند که شما به عنوان یک مدیر بیشتر از یک کارمند معمولی از آنها استفاده خواهید کرد. این روشها به دو سرفصل تقسیم می شوند: برقرار ارتباط با اعضای گروه و برقراری ارتباط با افراد خارج از گروه.برقراری ارتباط با اعضای گروه : شما به عنوان یک مدیر احتمالاً مرتباً جلسات و ملاقات هایی را برگزار می کنید. انواع جلسات مخصوصاً آنهایی که بطور مرتب انجام می شوند می توانند وقتی کارمندان را تلف کنند و به همین دلیل لزوماً باید به مهارت برقراری جلسات مفید دست یافت.بسیاری از جلسات در جهت ایجاد طوفان فکری در گروه تشکیل می شوند. شما به عنوان مدیر گروه اغلب می بایست انجام این فرایند را تسهیل سازی کنید. گوش کردن موثر یک مهارت مهم دیگر برای مدیران (ودیگران) است که باید در آن تبحر یابند. وقتی شما مسئولیت دارید، اشتباه است که فکر کنید که می دانید دیگران قصد دارند چه بگویند یا به گوش کردن نیازی نیست چون قبلاً راه حل را پیدا کرده اید. در این دام نیفتید. اکثر مدیران خوب، شنوندگان دقیقی هستند. این به آنها کمک می کند تا مشکلات را سریعتر شناسایی کنند ( و براحتی آنها را حل کنند) و با جلوگیری از ایجاد سوء تفاهم هایی پرهزینه، بین اعضای گروه خود اعتماد ایجاد کنند.
اسلاید ۶: برقراری ارتباط با کارکنان خارج از گروه خوداحتمالاً رییس شما مهمترین شخصی است که نیاز دارید با او ارتباط برقرار کنید. زمانی را به درک این مطلب اختصاص دهید که رییس تان از شما و گروهتان چه انتظاری دارد- اگر دقیقاً می دانید که او چه می خواهد و ترجیح می دهد این کار را با چه روشی انجام دهید، بهتر است تصدیق و موافقت او را جلب کنید.از اینکه از رئیس خود بخواهید که شما را راهنمایی کند نترسید: شما می توانید تجارب ارزشمندی از او فرا بگیرید که البته ممکن است خیلی برای اینکار رقبت نشان ندهد. قبل از آنکه از رییس خود برای حل مسئله ای راهنمایی بخواهید ابتدا تا جایی که می توانید به حل آن مسئله فکر کنید و اگر نتیجه نگرفتید به رئیس خود مراجعه کنید. خلاصه مسئله و نتیجه تفکرات خود را به رییس گزارش دهید و سپس به او بگویید در چه زمینه ای به کمک نیاز دارید. ضمناً بخشی از شغل شما به عنوان یک مدیر این است که از گروه خود مراقبت کرده و از وارد آمدن فشار کاری بیش از حد روی آنان جلوگیری کنید. مهارتهایی مانند جرات و مذاکرات بُرد- بُرد را یادبگیرید تا بتوانید شرایط کاری را متحول کرده یا درباره منابع بیشتر به مذاکره بپردازید.یک بخش دیگر از کارتان این است که نحوه تعامل گروه تان با سایر گروه ها را مدیریت کنید. از تجزیه و تحلیل ذی نفعان برای شناسایی گروههایی که باید با آنها همکاری کنید استفاده کنید. سپس با این افراد صحبت کنید تا بدانید از شما چه انتظاری دارند و چه کمکی می توانند به شما بکنند.مدیریت نظماگرچه بسیار امیداورید که مجبور به انجام این کار نباشید ولی برای بسیاری از مدیران زمان آن می رسد که می بایست یک کارمند را تادیب کنند. اگر با دقت و از روی موشکافی بخواهیم بررسی کنیم نظم و ترتیب دادن و بازخورد باهم متفاوتند تادیب یا منظم کردن افراد همیشه مشخصاً به کار افراد مربوط نمی شود. به عنوان مثال شما می توانید درباره نحوه صحبت با تلفن شخصی به
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 