پاورپوینت کامل تحقیق و توسعه Research and development 8 اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل تحقیق و توسعه Research and development 8 اسلاید در PowerPoint دارای ۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل تحقیق و توسعه Research and development 8 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل تحقیق و توسعه Research and development 8 اسلاید در PowerPoint :
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل تحقیق و توسعه Research and development 8 اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: اهداف تحقیق و توسعههدف به معنای کیفیت یا نقطه مطلوبی است که فرد یا سازمان در تلاش برای دستیابی به آن است. این هدف بر اساس درک ضرورت ها، اولویت ها و نیازها در چارچوب فردی، سازمانی و ملی معین می شود و بر این اساس می توان برخی از اهداف R&D) ) را نام برد.۱- افزایش دانش و فرهنگ جامعه به وسیله اختراع، ابتکار و نوآوری۲- یافتن کاربردهای بالقوه برای دستاوردها و آگاهی های جدی۳- ارضاء نیازهای انسانی ، و ایجاد رفاه و آسایش۴- افزایش بهره وری فعالیت های انسانی که شامل افزایش درآمدها نیز می شود.۵- افزایش خود اتکایی ، در کنار تسهیل و تسریع در انجام امور۶- افزایش توان رقابتی در داخل و خارج کشور و حضور در بازارهای کشورهای همسایه و سایر کشورهاتحقیق و توسعه کنونی، هسته مرکزی دنیای کسب و کار نوین است. تصمیمات اصلی در شرکتها بر پایه تحقیق و توسعه گرفته میشوند.از آنجایی که سطح رقابتها، متدها و فرایندهای تولید با سرعت فزایندهای در حال گسترش هستند، بنابراین در مقوله کسب و کار، تحقیق و توسعه از درجه بالایی از اهمیت برخوردار میشود. این موضوع در حوزه بازاریابی یعنی جایی که شرکتها به منظور همگامی با گرایشهای نوین بازار مصرف و همچنین تحلیل نیازمندیهای مصرف کنندگان، چشمان تیزبین خود را بر روی رقبا و مشتریان متمرکز میکنند، دارای اهمیت ویژه میشود.
اسلاید ۵: ابزارهای مرتبطتحقیق اجرایی Action Research Lewinتوسعه سازمانی Organization Development توسعه حرفه ای Career Develop
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 