پاورپوینت کامل آمیخته خرده فروشی retail mix 9 اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل آمیخته خرده فروشی retail mix 9 اسلاید در PowerPoint دارای ۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل آمیخته خرده فروشی retail mix 9 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل آمیخته خرده فروشی retail mix 9 اسلاید در PowerPoint :
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل آمیخته خرده فروشی retail mix 9 اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: تنوع؛ یکی از فاکتورهای مهم جذب مشتری در فروشگاه ها می باشد. تنوع و تازگی محصولات به نوعی احترام به سلیقه مخاطبان و مشتریان محسوب می شود اما نباید از این نکته مهم غافل بود که تنوع بیش از حد محصولات مشتریان را با انبوهی از انتخاب مواجهه می کند و فرآیند تصمیم گیری خرید را دچار مشکل می کند که این خود موجبات عدم خرید توسط مشتریان را فراهم می کند.بنابراین در تنوع محصولات می بایست بسیار با دقت عمل نمود.انباشتگی؛ مشتری همواره به دنبال قفسه های پراز کالا همراه با نظم و چیدمان مناسب است؛ که این موضوع جنبه روانی نیز دارد.بسته بندی؛ به لحاظ فیزیکی بسته بندی تهیه ظرف محافظ و یا سیستمی است که سلامت کالای مظروف را درفاصله تولید تا مصرف حفظ نموده و نیز از لحاظ بازاریابی سیستمی است ارتباط بین تولیدکننده؛توزیع کننده و مصرف کننده را بصورت منظم و قابل اطمینان حفظ می نماید.از این روی بسته بندی تاثیرزیادی در میزان و افزایش فروش دارد.:قیمت گذاری Pricing-3قیمت گذاری کالاها می بایست با وسواس و دقت زیادی انجام شود؛ به معنای دیگر می بایست متناسب باکیفیت و رقابتی باشد تا منافع فروشنده و مشتریان را تامین نماید.توجه داشته باشید در قیمت گذاری حتی اعداد خرد شده تاثیر زیادی در دیدگاه مشتری نسبت به فروشگاه ما دارد که به این مقوله بطور کامل درآینده خواهم پرداخت:تبلیغات و ترویج Promotion-4درتبلیغات می بایست به اثربخشی ؛ محتوا ؛ صداقت و جذابیت توجه کامل داشت. دریک مکان خرده فروشی و یا محل توزیع حتی گاها طراحی ویترین مناسب خود به تنهایی می تواند جذابیت لازم را برای مشتریان بهمراه داشته باشد. فراموش نکنید در تبلیغات صداقت و ارائه خدمات و کالای متناسب با تبلیغات منافع بلند مدت فروشگاه را تامین می نماید؛ پس به قولهایی که در تبلیغات خود به مشتریان می دهیم کاملا وفادار بمانیم و آنچه را که درتوانمان نیست صرفا جهت
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 