پاورپوینت کامل تجزیه و تحلیل شایستگیهای کلیدی Core Competence Analysis 10 اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل تجزیه و تحلیل شایستگیهای کلیدی Core Competence Analysis 10 اسلاید در PowerPoint دارای ۱۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل تجزیه و تحلیل شایستگیهای کلیدی Core Competence Analysis 10 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل تجزیه و تحلیل شایستگیهای کلیدی Core Competence Analysis 10 اسلاید در PowerPoint :
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل تجزیه و تحلیل شایستگیهای کلیدی Core Competence Analysis 10 اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: درنتیجه محصولاتی بسیار برتر از رقبا عرضه کردند که مشتریان حاضر بودند مبالغ بیشتری را برای خرید آن ها بپردازند. آن ها به جای توجه زیاد از حد به نقاط ضعف خود، تمرکزشان را به نقاط قوت خود معطوف نمودند، به همین سبب سال های زیادی را بعنوان رهبران بازار به فعالیت پرداختند.احتمالا این ایده برای شما از جذابیت زیادی برخوردار است و فکر می کنید شرکت شما کارهای زیادی را بخوبی و بهتر از رقبا انجام می دهد؛ ولی هامل و پاراهالاد برای کشف شایستگی های کلیدی حقیقی، سه آزمون درنظر گرفته اند:۱) ارتباطنخست، این شایستگی باید چیزی به مشتری شما عرضه کند که در وجود او تمایلی قوی برای خرید محصول یا خدمت شما ایجاد نماید. اگر چنین نبود، این قابلیت نمی تواند جایگاه رقابتی شما را تغییر دهد و اصلا شایستگی کلیدی نیست.۲) دشواری تقلیدهمچنین یک شایستگی کلیدی نباید براحتی قابل تقلید باشد. تنها از این طریق است که شما می توانید محصولی منحصر به فرد داشته باشید. با بهبود مستمر این شایستگی کلیدی می توانید جایگاه رقابتی خود را ارتقا داده و آنرا حفظ نمایید۳) کاربرد گسترده سومین ویژگی یک شایستگی کلیدی این است که بایستی درب بازارهای بالقوه بسیاری را در برابر شما باز کند. اگر تنها یک گوشه بازار را در اختیار شما بگذارد، رشد چشمگیری نخواهید داشت.نمونه زیر را در نظر بگیرید:شما دانش و تخصص بسیار خوبی در حوزه صنعت خود دارید. اگر رقبای شما هم تخصص مشابه را داشته باشند، این مورد دیگر یک شایستگی کلیدی نخواهد بود. این مورد تنها ورود رقبای جدید را به بازار شما سختتر می کند. از طرفی نمی¬تواند به شما برای ورود به بازارهای جدید کمک کند؛ بازارهایی که متخصصین خود را دارد.پس در این نمونه، ویژگی اول وجود دارد، ویژگی دوم وجود ندارد، ویژگی سوم هم احتمالا وجود ندارد.نحوه استفاده از ابزاربرای شناخت شایستگی های کلیدی خود – هم در عرصه کسب و کار و هم در امور شخصی- از گام های زیر پیروی کنید:
اسلاید ۵: ۱) در مورد عوامل مهم مورد نظر مشتریان خود، طوفان فکری داشته باشید:•اگر این کار را برای شرکت انجام می دهید؛ عواملی را درنظر بگیرید که بر تصمیم خرید مشتریان شما، به هنگام خرید محصولات مشابه، اثرگذار خواهند بود(مطمئن شوید که فقط به ویژگی¬ها و کاربردهای محصول توجه نکردید و تمام جنبه های اثرگذار را درنظر گرفته باشید).•اگر این کار را برای خود انجام می دهید؛ توجه کنید که اگر افراد عملکرد و پیشرفت شما را ارزیابی کنند یا شغل جدید برای شما متصور شوند، چه مواردی را در نظر می گیرند؟•سپس عمیق تر شوید و به شایستگی های نهفته در پس هر عامل را شناسایی کنید. برای نمونه؛ اگر محصولات کوچک شما برای مشتریان ارزشمند هستند، شایستگی شما در این حوزه می تواند کوچک سازی و یکپارچه سازی اجزا باشد.۲) درمورد شایستگی های کنونی خود و آن دسته از کارهایی که شما بخوبی انجامشان می دهید؛ بحث، گفتگو و طوفان فکری داشته باشید.۳) اکنون لیست شایستگی های خود را از نظر سه ویژگی بیان شده(ارتباط، دشواری تقلید و کاربرد گسترده) بررسی کنید و مشخص کنید که کدامیک شایستگی کلیدی به شمار می آید.۴) سه ویژگی اصلی را در مورد لیست عوامل مورد نظر مشتریان نیز بی
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 