پاورپوینت کامل پنج ستاره – five star model 8 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل پنج ستاره – five star model 8 اسلاید در PowerPoint دارای ۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل پنج ستاره – five star model 8 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل پنج ستاره – five star model 8 اسلاید در PowerPoint :

بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل پنج ستاره – five star model 8 اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: •فرآیندهای عمودی: نشان‌دهنده تخصیص منابع کمیاب از بودجه و استعدادهای سازمانی است. فرآیندهای عمودی معمولا شامل برنامه‌ریزی کسب‌وکار و تامین بودجه است. معمولا برنامه‌ریزی برای تخصیص منابع به تحقیق و توسعه، آموزش و توسعه و سرمایه‌گذاری است. •فرآیندهای افقی: نشان‌دهنده فعالیت‌های روزمره مدیران تلقی می‌شود و طیف وسیعی از اقدامات سازمانی را شامل می‌شود. هر دو شکل فرآیند بر تصمیم‌گیری در چگونگی طراحی سازمان تاثیرات مستقیم دارد. ۴-پاداش هدف از نظام پاداش در سازمان، هم‌سو کردن اهداف کارکنان با اهداف سازمانی است. معمولا پاداش در کارکنان انگیزه ایجاد می‌کند و مشوقی قوی برای انجام اهداف استراتژیک است. نظام‌های پاداش در سازمان مواردی چون تعیین حقوق، ارتقا، پاداش، تسهیم سود سازمانی، اختیار خرید سهام با شرایطی خاص و دیگر موارد را شامل می‌شود. در ابزار مدل ستاره تاکید بر این است که نظام پاداش باید با ساختار و فرآیندها متناسب و در جهت تحقق اهداف استراتژیک سازمان باشد. ۵-خط‌مشی کارکنان این عامل بر سیاست‌های سازمان در مورد موضوعات مرتبط با منابع انسانی شامل جذب و استخدام، به‌کارگیری، آموزش و توسعه و موارد مرتبط دیگر است. اتخاذ و اجرای سیاست‌های صحیح در حوزه کارکنان قابلیت‌های سازمان را برای اجرای استراتژی‌ها بالا می‌برد. یک سازمان منعطف نیازمند کارکنانی انعطاف پذیر است. سیاست‌های مرتبط با کارکنان به‌طور همزمان قابلیت‌های سازمان و افراد را ارتقا می‌دهد. ابزار مدل ستاره تاکید دارد که با در نظر گرفتن پنج عامل اشاره شده، رهبران قادر خواهند بود بر رفتار کارکنان که شامل فرهنگ سازمانی و نحوه عملکرد آنها در سازمان است، تاثیرگذاری داشته باشند. فرآیند طراحی ترجیحی از ترکیب دستورات زیر تشکیل شده است: a)راهبرد؛ b)ساختار؛ c)فرآیندهای کلیدی؛ d)افراد کلیدی؛ e)نقش‌ها و مسئولیت‌ها؛ f)سیستم‌های اطلاعاتی؛ g)آموزش و توسعه؛ h) فرصت‌های شغلی. ساختار بستگی به تنوع کسب و کار دارد: آیا بر پایه محصول است یا خدمت؛ آیا از یک خط تولید استفاده می‌کند یا چندین خط تولید یا بر روی یک بخش بازار فعالیت دارد یا چندین بخش. کسب و کار تک خط می‌تواند متکی به ساختار کاملا عملکردی باشد، یا یک ساختار کاملا فر

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.