پاورپوینت کامل فرآیند بین‌المللی‌شدن – internationalisation process 8 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل فرآیند بین‌المللی‌شدن – internationalisation process 8 اسلاید در PowerPoint دارای ۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل فرآیند بین‌المللی‌شدن – internationalisation process 8 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل فرآیند بین‌المللی‌شدن – internationalisation process 8 اسلاید در PowerPoint :

بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل فرآیند بین‌المللی‌شدن – internationalisation process 8 اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: جانسون و واهلن «فاصله روانی» را برای اندازه‌گیری بیگانی بازار تعریف نمودند. آنها فاصله روانی را به عنوان «عوامل بازدارنده و مخل جریان اطلاعات بین شرکت و بازار» تعریف کردند، که شامل متغیرهایی از قبیل زبان، فرهنگ، سیاست، حقوق و نظام‌های آموزشی می‌شود. منظور از مراحل مختلف در فرآیند بین‌المللی‌شدن ارتباط مستقیم با فاصله روانی نسبی میان کشور مبدا و کشور مقصد است: کشورهای «دورتر» در زمره فاصله روانی هستند، شرکت‌ها تمایل کمتری به تعهد منابع در آن بازارهای خاص دارند. سازمان‌هایی که بین‌المللی می‌شوند با یک فاصله روانی بیشتری به بازار ورود خواهند کرد(انتخاب یک بازار هدف). فرآیند بین‌المللی‌شدن مرکب از تجربه بازار و دانش بازار است. جانسون و واهلن یک مدل پویا ایجاد کردند با فرض اینکه دانش و تجربه بازار هر دو بر تصمیمات تعهد و روش فعالیت‌های کنونی بین‌المللی‌شدن تاثیرگذارند. تصمیمات و فعالیت‌های تعهد کنونی به نوبه خود سطح دانش و تجربه بازار را تغییر می‌دهند. حلقه بازخورد یک چرخه یادگیری ایجاد می‌کند. در سال ۱۹۹۰، جانسون و واهلن سه موقعیت را که شرکت‌ها نیازی به تبعیت از مراحل متوالی زنجیره تاسیس ندارند، ذکر نمودند: ۱- شرکت‌های با دسترسی به یک سطح وسیعی از منابع، حساسیت کمتری نسبت به عواقب بد تعهدات داشته و قادرند که با سرعت بیشتری تلاش‌های بین‌المللی‌شدن خود را انجام دهند؛ ۲-دانش مرتبط با بازار را زمانی که بازار پایدار و همگن است، می‌توان از طریق روش‌هایی غیر از تجربه مستقیم بدست آورد؛ ۳-زمانی‌که یک شرکت تجربه‌ای را از یک بازار با شرایط مشابه بدست آورده است، ممکن است این تجربه را تعمیم داده و برای یک بازار جدید به کار ببندد.

اسلاید ۵: ابزارهای مرتبطانتخاب حالت ورودentry mode selection مزایااین مدل یکی از تاثیرگذارترین نظریه‌ها در مورد فرآیند بین‌المللی‌شدن است، در جایی که توسعه صادرات یک نقش محوری را بازی کرده و بوسیله شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی استفاده می‌شود. مدل یک توض

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.