پاورپوینت کامل اعتبارات تجاری – Trade Credits 9 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل اعتبارات تجاری – Trade Credits 9 اسلاید در PowerPoint دارای ۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل اعتبارات تجاری – Trade Credits 9 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل اعتبارات تجاری – Trade Credits 9 اسلاید در PowerPoint :

بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل اعتبارات تجاری – Trade Credits 9 اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: این برنامه نسبت‌هاى مالى را تجزیه و تحلیل مى‌کند (بدان‌گونه که در مبحث تجزیه و تحلیل صورت‌هاى تشریح شد). پس از آن با توجه به نتیجه‌اى که از این برنامه کامپیوترى به‌دست مى‌آید، نمره خاصى به آن شرکت داده مى‌شود. اگر شرکت داراى قدرت نقدینگى بالا و نسبت‌هاى سودآورى زیاد و نسبت بدهى کم باشد، به آن نمره بالائى داده خواهد شد و اگر مقادیر متعلق به نسبت‌هاى فوق نامطلوب باشد، به آن نمره کمى داده خواهد شد در مواردى براى تعیین درجه اعتبار خاص این شرکت‌ها، نسبت‌هاى متعلق به متوسط صنعت هم در برنامه کامپیوترى گنجانده مى‌شود. اگر شرکت متقاضى اعتبار بتواند در سیستم محاسباتى مربوط به تعیین درجه اعتبار نمره بالائى بگیرد و داراى اعتبار بالائى باشد، نوعاً از نظر ریسک داراى درجه A خواهد شد و مى‌تواند از بالاترین حد اعتبار شرکت فروشنده استفاده کند. اما اگر درجه اعتبارى‌اى که شرکت متقاضى از شرکت فروشنده به‌دست مى‌آورد عالى نباشد و مؤسسه دان و برادستریت به آن شرکت درجه خوب داده باشد، از نظر ریسک در زمره گروه Bقرار خواهد گرفت و شرایط اعتبارى محدودترى براى آن قائل خواهد شد. برخى از شرکت‌ها متقاضیان اعتبار و خریداران نسیه خود را به چهار دسته تقسیم کرده‌اند. اگر شرکتى از نظر درجه اعتبار در رده آخر قرار گیرد نمى‌تواند هیچ‌گونه اعتبارى بگیرد و باید تمام وجه کالاهاى خریدارى‌شده را به‌صورت نقد و در زمان تحویل جنس پرداخت کند. استفاده از برنامه‌هاى کامپیوترى براى تعیین درجه اعتبارى شرکت‌ها این مزیت را دارد که بسیار سریع و به‌طور یکنواخت صورت مى‌گیرد، ولى همواره این خطر وجود دارد که کلیه اقدامات براساس اعداد و ارقام و مقادیر کمّى صورت گیرد و متغیرهاى بسیار مهم کیفى نادیده انگاشته شود و به‌ هیچ‌ وجه به حساب نیاید. براى مثال، امکان دارد که تغییر مدیریت یک شرکت این نوید را بدهد که آن شرکت به زودى در زمره خریداران خوش‌حساب قرار خواهد گرفت، ولى در سیستم محاسباتى کامپیوترى این عامل به حساب نخواهد آمد، سیستم‌هاى کامپیوترى براى تعیین درجه اعتبارى شرکت‌ها ابزار بسیار ارزشمندى است، ولى نباید این ابزار جایگزین قضاوت‌ها و داورى‌هاى مدیریت گردد؛ به بیانى دیگر، تصمیم‌هاى نهائى را باید مدیریت شرکت بگیرد و نه کامپیوتر. استراتژى‌هاى اعتبارات تجارى استراتژى اعتبار تجارى شرکت با توجه به دو عامل زیر تعیین مى‌شود: ۱. اعطاء اعتبار به مشتریان به‌منظور افزایش فروش و ۲. تعیین شرایط اعتبارى مشابه آنچه شرکت‌هاى رقیب به خریداران مى‌دهند. مدیرمالى محافظه‌کار احیاناً از مشتریان خود مى‌خواهد که اول بدهى‌هاى قبلى خود را تسویه‌حساب کنند تا بتوانند مجدداً جنسى را نسیه بخرند. همچنین در یک استراتژى محافظه‌کارانه فقط به مشتریانى اعتبار داده مى‌شود که داراى سوابق بسیار خوبى در جاهاى دیگر باشند و از این نظر داراى درجه اعتبارى بسیار بالائى باشند. مشتریان و خریداران معمولى نمى‌توانند از این شرکت‌ها اعتبارات زیادى بگیرند. سیستم کنترل حساب‌هاى دریافتنى شرکت به‌گونه‌اى است که آنها را به‌صورت هفتگى کنترل مى‌کند و به کسانى‌که داراى دیرکرد هستند اخطار مى‌دهد. از جمله آثار سیاست محافظه‌کارانه این است که احتمال سوخت شدن مطالبات به حداقل ممکن مى‌رسد و به همه مشتریان اخطار مى‌گردد که عدم پرداخت مطالبات در موعد مقرر، باعث قطع شدن اعتبارات آنها خواهد شد. ولى در پیش گرفتن چنین سیاستى نه تنها موجب کاهش فروش مى‌شود، بلکه مشتریان قدیمى شرکت را فرارى مى‌دهد و آنان را ب

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.