پاورپوینت کامل ده نقش مدیریتی- ten managerial roles 9 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل ده نقش مدیریتی- ten managerial roles 9 اسلاید در PowerPoint دارای ۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل ده نقش مدیریتی- ten managerial roles 9 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل ده نقش مدیریتی- ten managerial roles 9 اسلاید در PowerPoint :

بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل ده نقش مدیریتی- ten managerial roles 9 اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: مینتزبرگ سپس استفاده و ترکیب مدیران فردی را با توجه به شش ویژگی مرتبط با کار تحلیل نمود. او چهار دسته متغیر مستقل تعریف نمود: خارجی، عملکردی، فردی و موقعیتی. او نتیجه گرفت که هشت ترکیب نقش، ترتیبات ذاتی شغل بودند:۱-مدیر ارتباطات: رئیس تشریفات و رابط۲-مدیر سیاسی: سخنگو و مذاکره‌کننده۳-کارآفرین: کارآفرین و مذاکره‌کننده۴-کارمند داخلی: تخصیص‌دهنده منابع۵-مدیر زمان واقعی: آشوب‌زدایی۶-مدیر تیم: رهبر۷-مدیر کارشناس: گیرنده اطلاعات و سخنگو۸-مدیر جدید: رابط و گیرنده‌اطلاعاتمطالعه مینتزبرگ بر روی ماهیت کار مدیریتی، بسیاری از افسانه‌های مدیریتی را که نیاز به تغییر داشت افشا نمود، از قبیل جایگزین نمودن طیفی از استراتژیست‌های منعکس‌کننده که به دقت حرکت بعدی شرکت خود را برنامه‌ریزی می‌کنند، با دسته‌ای از انسان‌های جایزالخطا که بصورت مداوم با وقفه روبرو شده اند. در واقع، نیمی از فعالیت‌های مدیریتی مورد مطالعه، کمتر از نه دقیقه به طول انجامید. مینتزبرگ همچنین دریافت که اگرچه توانایی‌های فردی بر اجرای یک نقش تاثیرگذار است، این سازمان است که نیاز برای یک نقش خاص را تعیین می‌کند، با استناد بر این باور مشترک که عمدتا مجموعه مهارت یک مدیر است که موفقیت را تعیین می‌نماید. مدیران تاثیرگذار پروتکل‌هایی برای اتخاذ عمل جهت توضیح شغلی و عملکرد شخصی خود، و انطباق این‌ها با موقعیت در کار توسعه می‌دهند.

اسلاید ۵: ابزارهای مرتبطعقلانیت محدود bounded rationality پنج وظیفه‌ی مدیریت five functions of management مزایاواقعیت مدیریت آن است که فشارهای شغلی مدیر را به سمت اتخاذ یک حجم کاری بسیار زیاد سوق می‌دهد، او را به فاصله‌انداختن تشویق می‌نماید، به هر محرکی پاسخ می‌دهد، بدنبال محسوسات است و از انتزاع اجتناب می‌کند، در بازه‌های کوچک تصمیم‌گیری می‌کند. سهم کلیدی مینتزبرگ برجسته‌نمودن اهمیت درک مدیریت زمان و وظایف مدیران اجرائی

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.