پاورپوینت کامل نوآوری باز – open innovation 9 اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل نوآوری باز – open innovation 9 اسلاید در PowerPoint دارای ۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل نوآوری باز – open innovation 9 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل نوآوری باز – open innovation 9 اسلاید در PowerPoint :
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل نوآوری باز – open innovation 9 اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: ۱-استفاده از فناوری خارجی در تلاشهای تحقیق و توسعه داخلیچسبرو گزینههایی برای شرکتهای بزرگ برای استفاده از دانش خارجی در فرآیندهای نوآوری شخصیشان پیشنهاد داد. ایدههای امیدوارکننده توسعهیافته بوسیله شرکتهای کوچک و موسسات تحقیقاتی میتوانند توسط سازماندهی نوآوری، همکاری با دانشگاهها، تشکیل اتحادیه یا تاسیس سرمایهگذاری مشترک درونی شوند.او توجه ویژهای به شرکتهای نوپای فناوری به عنوان یک منبع ارزشمند دانش جدید نمود، از زمانی که این شرکتها بر روی فناوریهای جدید یا ترکیبات فناورانه در بازارهایی که تاکنون به اندازه کافی برای شرکتهای بزرگتر جذاب نبود، آزمایش میکردند. شرکتهای تراشه آبی به طور پیوسته این پیشرفتها را رصد میکنند. زمانی که فرصتهای امیدوارکننده ایجاد شد، آنها میتوانند با همکاری با شرکتهای نوپا، استراتژی فناوری خود را سازگار سازند و یا حتی آنهایی را که امیدوارکنندهتر و جذابیت راهبردی بیشتری دارند، خریداری کنند.شرکتها همچنین میتوانند تصمیم به ایجاد استارتآپهای مفید با تاسیس بخشهای سرمایهگذاری داخلی و سرمایهگذاری بر روی این آزمایشها در مراحل اولیه بگیرند. فرآیند نوآوری داخلی باید به گونهای ساخته شود که اجازه الحاق ایدههای خارجی را در هر مرحله از قیف نوآوری بدهد. اگرچه بسیاری از فناوریهای جدید میتوانند از خارج بدست آیند، از زمانی که این بخشها قابلیت جذب شرکتی را مشخص کردند، تحقیق و توسعه داخلی اهمیت حیاتی برای نوآوری در شرکتهای بزرگتر پیدا کرده است. وظیفه بخشهای تحقیق و توسعه داخلی نظارت بر معماری سیستم و تعیین قسمتی که دانش خارجی میتواند با تلاشهای تحقیق و توسعه داخلی موجود مخلوط شود.۲-ایجاد ارزش از تحقیق و توسعه داخلیاز آنجا که شرکتها به طور کلی آنچه را که نیاز دارند و ندارند کسب میکنند، برای آنها طبیعیتر است که از دانش خارجی اصلی بهره ببرند تا فروش ایدههایی که آنها تصور درستی از ارزش آنها ندارند. نوآوریهای داخلی به عنوان منبع ارزش در سه شیوه میتواند مورد استفاده قرار گیرند:۱-ترکیب فناوری در کسب و کار موجود شرکت؛۲-فروش یا صدور مجوز استفاده از دانش یا فناوریهای ایجادشده اخیر که با کسب و کار فعلی شرکت همخوانی ندارد. شرکت دریافتکننده باید یک مدل کسب و کار و طرز فکر به منظور همگرایی دانش یا فناوری کسبشده اخیر داشته باشد؛۳-راهاندازی یک سرمایهگذاری جدید برای بهرهبرداری از فناوری جدید در یک حوزه کسب و کار جدید، از طریق یک سرمایهگذاری داخلی، یک سرمایهگذاری مشترک یا یک اسپین-آف، در صورتی که شرکت دریافتکننده پیدا نشد.بوسیله تشکیل ترکیبهای هوشمند، شرکتها میتوانند تعداد «منفیهای کاذب» خود را به طور قابل ملاحظهای کاهش دهند و محدودیتها را برای توجیه سرمایهگذاری در نوآوری تسهیل کنند. منفیهای کاذب پروژههایی هستند که درون یک شرکت ناامیدکننده به نظر میرسند از جایی که آنها تناسبی با مدل کسب و کار شرکت ندارند، اما وعده خلق ارزش بالای بالقوهای را در خارج از شرکت میدهند.مدل نوآوری باز یک طرز فکر را برای مواجهه با محیط کسب و کاری که ایدههای مرتبط بوسیله منابع داخلی و خارجی تولید میشوند، ارائه میدهد. در این میان ارزش توسط تلاشهای مداوم و همزمان تحقیق و توسعه داخلی و خارجی ایجاد میشود.
اسلاید ۵:
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 