پاورپوینت کامل چارچوب شبکه خرید – buygrid framework 9 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل چارچوب شبکه خرید – buygrid framework 9 اسلاید در PowerPoint دارای ۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل چارچوب شبکه خرید – buygrid framework 9 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل چارچوب شبکه خرید – buygrid framework 9 اسلاید در PowerPoint :

بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل چارچوب شبکه خرید – buygrid framework 9 اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: ۴-جستجو و تعیین صلاحیت منابع بالقوه؛۵-دریافت و تحلیل طرح‌های پیشنهادی؛۶-ارزیابی طرح و انتخاب تامین‌کننده؛۷-انتخاب روال سفارش؛۸-بازخورد عملکرد و ارزشیابی.پیچیده‌ترین شرایط خرید در ربع سمت چپ بالای ماتریس شبکه خرید است که در آن بیشترین تعداد تصمیم‌گیرندگان و تاثیرات خرید به وقوع می‌پیوندد. یک وظیفه جدید که در مرحله شناخت مشکل رخ می‌دهد (۱) به طور کلی سخت‌ترین قسمت مدیریت است.فرآیند خرید می‌تواند از وضعیت بسیار رسمی به تخمینی وابسته به ماهیت سازمان خرید، اندازه معامله و وضعیت خرید تغییر کند.رابطه بین خریدار و فروشنده در مرحله ۱ و ۲ آغاز می‌شود. ارزیابی نیازهای خریدار و تعیین شکاف‌ها میان وضعیت مطلوب و وضعیت موجود بسیار مهم است. خریداران در شکل‌گیری نگرش واقعی نسبت به وضعیت موجود و مطلوب نیاز به کمک دارند. شکاف‌های نیاز، انگیزه را بدنبال هر خرید ایجاد می‌کند.نیازهای ارتباطی در طول مراحل ۳ تا ۷ گسترش می‌یابد. یک فروشنده باید بداند که خریدار نه تنها نیازهای کاربردی دارد، بلکه به همان نسبت نیازهای روانی، اجتماعی، دانشی و موقعیتی نیز دارد. این اجزا باید در جلسه سفارش به منظور دستیابی به تعهد لازم، مورد تاکید واقع شود. خرید می‌تواند هر بار به صورت معامله‌ای با ماهیت تکراری باشد. وقتی تعدد سفارش وجود دارد، خریدار و فروشنده باید بر روی یک روال سفارش به توافق برسند.هنگامی که مراحل خرید تکمیل شد، روند خزند تعهد به وقوع می‌پیوندد و احتمال دسترسی تامین‌کنندگان جدید به وضعیت خرید کاهش می‌یابد.در طول مرحله بازخورد عملکرد و ارزشیابی، رابطه میان خریدار و فروشنده می‌تواند به صورت یک توافق بلندمدت توسعه یابد. میزان وفاداری خریدار و رضایت مشتری در درجه اول توسط فعالیت‌های فروش در طول آخرین مرحله تعیین می‌شود.

اسلاید ۵: ابزارهای مرتبطمدل خرید کرالجیک Kraljic’s purchasing model شش نقش خرید six buying rolesمزایاتحقیقات نشان داده است که رفتار خرید صنعت

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.