پاورپوینت کامل پنج نسل نوآوری – five generations of innovation 9 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل پنج نسل نوآوری – five generations of innovation 9 اسلاید در PowerPoint دارای ۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل پنج نسل نوآوری – five generations of innovation 9 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل پنج نسل نوآوری – five generations of innovation 9 اسلاید در PowerPoint :

بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل پنج نسل نوآوری – five generations of innovation 9 اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: ۳-نسل سوم، مدل دوگانه:از اواسط دهه ۱۹۷۰ تا اواسط دهه ۱۹۸۰؛ ترکیبی از هر دو نسل قبلی در آن وجود دارد به عبارت دیگر ترکیب‌های فشاری ـ کششی، یا کششی ـ فشاری وجود دارد. ویژگی‌های آن عبارتست از: فرآیند متوالی اما دارای حلقه بازخورد، توازن بیشتر بین تحقیق و توسعه و بازار. در این مدل تأکید روی یکپارچگی تحقیق و توسعه با بازار می‌باشد.۴-نسل چهارم، مدل یکپارچه:از اواسط دهه ۱۹۸۰ تا اوایل ۱۹۹۰؛ در مدل یکپارچه ارتباط و تعامل با مشتریان و تأمین کنندگان بیشتر مطرح می‌شود و یکپارچگی تحقیق و توسعه و تولید بمنظور افزایش توان طراحی و بالابردن همکاری مورد توجه قرار می‌گیرد. در این مدل تأکید روی یکپارچگی بین تولید و تحقیق و توسعه است و همکاری های افقی و سرمایه‌گذاری مشترک مورد توجه قرار می‌گیرد.۵-نسل پنجم، سیستم‌های یکپارچه و شبکه‌ای :از ۱۹۹۰ به بعد؛ نسلی است که در آن توسعه موازی و کاملاً یکپارچه روی می‌دهد. استفاده از سیستم‌های خبره، مدلسازی و شبیه‌سازی در تحقیق و توسعه و ارتباطات نزدیک با مشتریان مورد توجه است. یکپارچگی استراتژیک با تأمین کنندگان اولیه شامل توسعه یافتگی محصولات جدید و سیستم‌های بهم پیوسته بیشتر است و ارتباطات افقی نظیر سرمایه‌گذاری مشترک، تحقیقات گروهی، همکاری در تنظیم بازار و غیره اتفاق می‌افتد. تأکید این نسل روی انعطاف‌پذیری شرکت و سرعت توسعه است. به عبارت دیگر استراتژی مبتنی بر زمان، در حالیکه تمرکز بر مشتری در مرکز استراتژی قرار دارد، مورد توجه قرار می‌گیرد. بعلاوه تمرکز روی کیفیت و سایر عوامل غیرهزینه‌ای نیز صورت می‌پذیرد. در واقع نسل چهارم بر یکپارچگی اجزای درون سازمانی در جهت نوآوری تأکید دارد در حالیکه نسل پنجم بر یکپارچگی و ارتباط سازمان با محیط (مشتریان، تأمین‌کنندگان و غیره) اشاره می‌کند.

اسلاید ۵: ابزارهای مرتبطشاخص‌های نوآوری سازمان corporate innovation indicators مزایااین مدل بهترین کاربرد را در کاهش‌ هزینه‌های توسعه و افزایش آن دارد. و یک چک‌لیست همه‌جانبه از فعالیت‌های مدیریت نوآوری ارائه می‌دهد که می‌توانند مورد ارزیابی و بهینه‌سازی قرار گیرند. این مدل می تواند به عنوان یک ابزار مداخله موقعیتی استفاده نمود که در آن وضعیت مشکل فعلی را می‌توان با

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.