پاورپوینت کامل چهارده اصل مدیریت – fourteen principles of management 8 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل چهارده اصل مدیریت – fourteen principles of management 8 اسلاید در PowerPoint دارای ۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل چهارده اصل مدیریت – fourteen principles of management 8 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل چهارده اصل مدیریت – fourteen principles of management 8 اسلاید در PowerPoint :

بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل چهارده اصل مدیریت – fourteen principles of management 8 اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: ۸-تمرکزتمرکز در حقیقت به هماهنگی و هدایت از سوی یک سیستم مرکزی اطلاق می‌شود که برای سازمان ضروری است و پیامد طبیعی سازماندهی می‌باشد. اما با توجه به شرایط و ویژگی‌های موجود در هر سازمان بایستی توازن و تعادل مناسبی بین تمرکز و عدم تمرکز ایجاد کرد.۹-سلسله مراتبسلسله مراتب، سلسله سرپرستان است که از بالاترین سطح اختیار به پایین‌ترین سطح به صورت زنجیره‌ای رده‌بندی شده است. یک زنجیره ارشدیت یا سلسله مراتب کاملا مشخص، به وسیله اصل وحدت فرماندهی، همه اعضاء سازمان را از بالا به پایین به یکدیگر وصل می‌کند. این زنجیره در سازمان‌های بزرگ که فضای وسیع‌تری را در بر می‌گیرند طولانی‌تر بوده و ارتباط افراد هم‌تراز مستلزم طی مسیر و زمان طولانی است.۱۰-نظمسازمان باید برای هر فرد مکان مشخصی فراهم کند به طوریکه یک جایگاه برای هر فرد وجود داشته باشد و هر فرد هم در جایگاه خودش باشد. هدف نظم آنست که هر چیزی سر جای خودش قرار بگیرد.۱۱-عدالتاحساس عدالت و برابری بایستی در سراسر سازمان گسترده باشد. لذا در هر سازمان می‌باید انصاف و عدالت مبتنی بر توافق‌های از پیش تعیین‌شده و مشخص موجود باشد.۱۲-ثبات و ماندگاری در شغلکاهش جابجائی کارکنان سبب افزایش کارایی می‌گردد، زیرا کارکنان برای تطبیق با کارشان، نیاز به زمان دارند.۱۳-ابتکاردر همه سطوح نردبان سازمانی، شور و اشتیاق و انرژی به وسیله ابتکار افزایش می‌یابد لذا افراد در هر سطحی باید برای ابراز و به کارگرفتن ایده‌های خود آزاد باشند. مدیری که به کارکنان زیردست خود اجازه می‌دهد ابتکارهای خود را به کار ببندند بسیار بالاتر از مدیری است که چنین اجازه‌ای به زیردستان خود نمی‌دهد.۱۴-روحیه اتحاد و جمعیاتحاد یک پدیده پرقدرت است. این اصل نیاز به کار تیمی و حفظ روابط متقابل شخصی را مورد تأکید قرار می‌دهد و فعالیت بیشتر و کارایی بالاتر را از طریق ایجاد احساس افتخار در کارکنان، وفاداری آنان به سازمان و احساس تعلق متقابل و اعطای شخصیت فراهم می‌سازد.

اسلاید ۵: ابزارهای مرتبطم

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.