پاورپوینت کامل درباره ی مدیریت زمان.(کلاس هفتم) ۲۱ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل درباره ی مدیریت زمان.(کلاس هفتم) ۲۱ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل درباره ی مدیریت زمان.(کلاس هفتم) ۲۱ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل درباره ی مدیریت زمان.(کلاس هفتم) ۲۱ اسلاید در PowerPoint :

بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل درباره ی مدیریت زمان.(کلاس هفتم) ۲۱ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۳: مزایای مدیریت زمان چیست؟اهمیّت مدیریت زمان به روشی اشاره دارد که شما زمان خود را بین فعالیت‌های خاص نظم‌دهی و برنامه‌ریزی می‌کنید. مدیریت زمان از آنجا اهمیت پیدا می کند که اگر به یک زندگی معمولی تزریق شود، نتایج جدید و متفاوت از گذشته را در زندگی فرد ایجاد می کند.آیا این برای پر رنگ کردن انگیزه ما برای بکارگیری تکنیک های مدیریت زمان کافی نیست. شاید برای بسیاری افراد ضد و نقیض به نظر برسد که زمان ارزشمند خود را به جای رسیدگی به کارهای مهم، صرف یادگیری در مورد مهارت ها و تکنیکهای مدیریت زمان کنیم، اما مزایای یادگیری مدیریت زمان بسیار تا بسیار فراوان است.

اسلاید ۴: چرا باید تکنیک های مدیریت زمان را بیاموزیم؟مدیریت زمان یعنی فرآیند نظم‌دهی و برنامه‌ریزی برای تقسیم زمان خود بین فعالیت‌های خاص. لازم است اندکی زمان صرف یادگیری در مورد مدیریت زمان و خواندن مقاله‌های مربوط به مدیریت زمان کنیم تا بهره‌وری و کارایی خود را چند برابر افزایش داده و درآینده زمان بیشتری به نفع خود ذخیره کنیم.فراگیری مهارت های مدیریت زمان آسان است و کافی است شما فقط یک بار باید برای یادگیری آن ها وقت بگذارید، اما نتایج این کار در تمام طول دوران زندگیتان منافع بسیاری برای شما ایجاد می کند.

اسلاید ۵: فرصت ها پیش روی همه به یک میزان قرار می گیرد. مهم مهارت مدیریت استفاده بیشتر از این فرصت هاست که بین نتایج کسب شده در زندگی افراد موفق و ناموفق تفاوت ایجاد می کند.ما اگر می خواهیم از پل تغییر بگذریم و به سرزمین موفقیت های بزرگ برسیم، در زندگی پیچیده امروزی مجبوریم تکنیک های مدیریت زمان را بیاموزیم.اگر از من بپرسید به شما می گویم راز موفقیت افراد سوپر موفق جهان، استفاده بهینه از وقت و مهارت برنامه ریزی و مدیریت زمان است. اما شاید بپرسید مثلا سعدی یا نیوتن و یا بسیاری افراد موفق جهان در آن دوران که کلاس و دوره آموزش تکنیکهای مدیریت زمان نداشتند، پس آنها بدون این تکنیک ها چطور کارهای بزرگ و موفقیت های جهانی کسب کردند.دقت کنید موضوع بسیار مهمی است. بسیاری افراد بر حسب تجربه و بدون اینکه اطلاعی از نتایج این راه کارها داشته باشند، به عنوان یک ایده ذهنی تکنیک های مدیریت زمان را امتحان می کردند و زمانی که می دیدند جواب می دهد از آن به بعد عادت خود می کردند.

اسلاید ۶: در قرن حاضر و مخصوصاً دو دهه گذشته عده ای محقق کنجکاو وقتی زندگی افراد موفق را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دادند، متوجه شدند که تقریبا همه آنها رفتارهای مشابهی جهت بهره وری بیشتر زمان یعنی مدیریت زمان دارند.یعنی انها نسبت به خرج زمان بسیار خساست نشان می دهند. این شد که مدرسین حوزه موفقیت توجهشان به این تکنیک ها و روش ها برای مدیریت زمان جلب شد.اما بیاد داشته باشید آموزش مدیریت زمان به دانش آموزان و بزرگسالان هرگز کافی نیست و شما باید همه یا برخی از تکنیک های مدیریت زمان را با توجه به شرایط خود بکار ببرید. شخصی سازی کنید. تکرار کنید. عادت خود کنید و همیشه در حال بهبود آنها باشید.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.