فایل ورد کامل تصور و اعتبار سنجی ساختار سرمایه اجتماعی در جوامع آنلاین برند مبتنی بر مصرف کننده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تصور و اعتبار سنجی ساختار سرمایه اجتماعی در جوامع آنلاین برند مبتنی بر مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۴ صفحه
چکیده :
سرمایه اجتماعی نقش مهمی در درک روابط جامعه آنلاین در زمینه بازاریابی دارد. با این حال، ساختار سرمایه اجتماعی در زمینه جوامع برند آنلاین توسط مصرف کننده مورد مطالعه قرار نگرفته است. در این مقاله یک مدل از سرمایه اجتماعی در جامعه برند آنلاین مبنی بر مصرف کننده به عنوان یک سازه نهان انعکاسی مرتبه بالاتر با چهار بعد مرتبه اول توسعه یافته است. پاسخ های ۳۵۳ عضو از ۳۵ جامعه برند آنلاین مبنی بر مصرف کننده فولکس واگن در چین با استفاده از مدل معادلات ساختاری به دست آمده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.
کلید واژه ها: سرمایه اجتماعی | جوامع آنلاین برند | جوامع برند آنلاین مبتنی بر مصرف کننده | شبکه های اجتماعی
عنوان انگلیسی:
Conceptualising and validating the social capital construct in consumer initiated online brand communities (COBCs)
~~en~~ writers :
Stacey Lia, Pratik Modib, Meng-Shan (Sharon) Wua, Cheng-Hao (Steve) Chenc, Bang Nguyen
Social capital plays a significant role in understanding online community relationships in the marketing field.
However, the construct of social capital has not been studied in the context of consumer-initiated online brand
communities (COBCs). This paper develops a model of social capital in COBCs as a higher order reflective latent
construct having four first-order dimensions. Responses of 353 members from 35 Volkswagen COBCs in China
were obtained and analysed using Structural Equation Modelling. The data supports our model of social capital
in COBCs, providing a greater understanding of social capital in COBCs that will help Chinese marketers utilise
COBCs more effectively.
Keywords: Social capital | Online brand communities | Consumer-initiated online brand communities | Social media
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 