فایل ورد کامل استفاده کردن از سنسور اشاره گر- زمان برای فعال نمودن فرا -یادگیری چند حالته نظارت نشده


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل استفاده کردن از سنسور اشاره گر- زمان برای فعال نمودن فرا -یادگیری چند حالته نظارت نشده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۳۴ صفحه


چکیده :

همینطور داده به دست امده از IOT ( اینترنت اشیا) سنسور های قرار گرفته در همه جا, بیان آرایش صورت الگوریتم یادگیری ماشین چالش های زیادی در جهت استفاده کردن از داده سنسور دارد.برای فائق آمدن بر این چالش ها , روش هایی باید طراحی شود تا مستقیما از سنسور ها بیاموزد آن هم بدون هیچ گونه تفسیر دستی. این مقاله سنسور اشاره گر–زمانی را برای فرا-آگاهی نظارت نشده (STUM) معرفی می کند. از طریق تفاوت حاصل از رویکرد های یادگیری مبتنی بر خبر که هر دو وابستگی عمیقی به برچسب یا به ریخت و صورت غیر وابسته به زمان استخراج کردن فرضیات را انجام می دهد , همچنین خصوصیات توزیع گوسی ,سیستم STUM از رابطه زمان ورود به دفترچه راهنما ویژگی شکل گیری فضا درون و از طریق شرط استفاده می کند. این حقیقت که STUM از طریق وظایف کوچک متنوعی ممکن است این روش را در جایگاه فرا-یادگیری قرار دهد. از طریق تفاوت موجود در رویکردهای فرا –یادگیری, وظایف یادگیری STUM درون و از طریق شرط های چندگانه بر اساس نشانگر زمان که با جریان داده IOT ترکیب شده است. در یک یادگیری یا یادگیری سمعی بصری به عنوان مثال ارائه داد, زیرا چهارچوب های بصری به صورت پی در پی معمولا شامل شی مشابه است, این رویکرد یک راه واحد برای سازماندهی ریخت ها و ویژگی ها از طریق همان شی با هم تدارک می بیند.روش مشابه نیز می تواند شی بصری را با نام گذاری شی سازماندهی کند آن هم اگر نام بیان شده با شی و در محدوده زمانی مشابه ارائه شده باشد. سازمان دهی ریخت این حالت متقابل ممکن است علاوه بر کمک به سازمان دهی ریخت ها یا ترکیب های بصری که به تنهایی مشابه با اشیا است اما در مکان و زمان متفاوت به دست آمده نیز کمک کند. نتایج امیدبخش از طریق ارزیابی ها به دست آمده اند.

کلمات کلیدی: یادگیری از طریق سنسورها | AIoT | یادگیری با راهنمایی زمانی | پارادایم ها یا الگوهای یادگیری ماشین.

عنوان انگلیسی:

Using Sensory Time-cue to enable Unsupervised Multimodal Meta-learning

~~en~~ writers :

Qiong Liu and Yaفایل ورد کامل استفاده کردن از سنسور اشاره گر- زمان برای فعال نمودن فرا -یادگیری چند حالته نظارت نشدهia Zhang

As data from IoT (Internet of Things) sensors
become ubiquitous, state-of-the-art machine learning algorithms
face many challenges on directly using sensor data. To overcome
these challenges, methods must be designed to learn directly
from sensors without manual annotations. This paper introduces
Sensory Time-cue for Unsupervised Meta-learning (STUM). Different from traditional learning approaches that either heavily
depend on labels or on time-independent feature extraction
assumptions, such as Gaussian distribution features, the STUM
system uses time relation of inputs to guide the feature space
formation within and across modalities. The fact that STUM
learns from a variety of small tasks may put this method in the
camp of Meta-Learning. Different from existing Meta-Learning
approaches, STUM learning tasks are composed within and
across multiple modalities based on time-cue co-exist with the
IoT streaming data. In an audiovisual learning example, because
consecutive visual frames usually comprise the same object, this
approach provides a unique way to organize features from the
same object together. The same method can also organize visual
object features with the object’s spoken-name features together
if the spoken name is presented with the object at about the same
time. This cross-modality feature organization may further help
the organization of visual features that belong to similar objects
but acquired at different location and time. Promising results are
achieved through evaluations.

Index Terms: Learning from sensors | AIoT | time-cue-guided learning | machine learning paradigms.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.