فایل ورد کامل تست بارهای استاتیک از یک نسب منظری بالا به جعبه بال دو-رشته ای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تست بارهای استاتیک از یک نسب منظری بالا به جعبه بال دو-رشته ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۳۳ صفحه
چکیده :
تست بارهای استاتیک بر روی جعبه بال با نسبت ابعادی بالا و فوتی متشکل از پوسته های دو رشته ای (Tow-steered) فیبر کربن انجام شد که برای بازده سوخت هواپیما تحت بارهای آیروالاستیک مناسب بودند. این مقاله آزمایشی به عنوان بال تایلور غیر فعال (PAT) در نظر گرفته شده است. تا به امروز، بال PAT، که نسبت ابعاد آن . است، بزرگترین جعبه بال طراحی شده و برای استفاده از الیاف کربن با جهت متغیر در طول دهانه بال ساخته شده است. در طول آزمایش، بارهای نقطهای توزیع شده به جعبه بال اعمال شدند تا هر دو بارهای مانور را شبیهسازی کنند. برای تعیین موقعیت محور خمشی جعبه بال، بارهای نقطهای جداگانه اعمال شدند. پاسخ سراسری بال (اندازهگیری جابجایی و چرخش) در مقایسه با پیشبینیهای مدل المان محدود، روندهای مشابهی را نشان داد، گرچه هنگامی که مقادیر واقعی بین مدل و آزمایش مقایسه شدند، اختلاف تا % مشاهده شد. بر این اساس نتیجه گرفته شد که شرایط مرزی و ویژگیهای غیرساختاری جعبه – بال احتمالا دلیل ناسازگاری هستند. پاسخ محلی جعبه بال (اندازهگیری کرنش)، که کمتر تحتتاثیر عوامل غیر مرتبط با دو رشته ای بود، توافق خوبی با پیشبینیهای مدل نشان داد، تکنیکهای مدلسازی به کار گرفته شده برای کامپوزیت دو رشته ای را کنترل کرد.
عنوان انگلیسی:
Static Loads Testing of a High Aspect Ratio Tow-Steered Wingbox
~~en~~ writers :
Christine V. Jutte Carol D. Wieseman, Andrew E. Lovejoy, Bret K. Stanford
Static loads testing was performed on a 39-foot, high-aspect-ratio wingbox comprising carbon fiber tow-steered wing skins that were tailored for aircraft fuel efficiency under aeroelastic loads. The test article was designated the Passive Aeroelastic Tailored (PAT) wing. To date, the PAT wing, which has an aspect ratio of 13.5, is the largest wingbox designed and built to employ variably oriented carbon fibers along the span of the wing. During testing, distributed point loads were applied to the wingbox to simulate both -1g and 2.5g maneuver loads. To determine the wingbox’s flexural axis location, individual point loads were applied. The global response of the wing (displacement and rotation measurements) showed similar trends compared to the finite element model predictions, though discrepancies of up to 17% were observed when comparing actual values between model and test. It was concluded that the boundary conditions and nonstructural features of the wingbox were the likely cause of the inconsistencies. The local response of the wingbox (strain measurements), which was much less affected by factors unrelated to tow-steering, exhibited good agreement with the model predictions, validating the modelling techniques employed for tow-steered composites.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 