فایل ورد کامل عمل‌گرایی مصرف‌کننده در اینترنت: نقش جوامع ضدبرند


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل عمل‌گرایی مصرف‌کننده در اینترنت: نقش جوامع ضدبرند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۵ صفحه


چکیده :

به‌عنوان یک واکنش شدید علیه سرمایه‌داری، مقاومت رو به رشد در برابر مارک‌های فراملیتی و جهانی‌سازی شرکت وجود دارد. به استناد به چند روند، مصرف‌کنندگان با مارک‌های جهانی مخالفت می‌کنند و نگرانی‌های خود درباره اقدامات شرکت‌های مرتبط با مسائل زیست‌محیطی و حقوق بشر را ابراز می‌کنند. هدف از این مطالعه بررسی جنبش اجتماعی ضد مارک کنونی با بررسی گروه‌های مصرف‌کننده عمل‌گرا در اینترنت است. ما سه وب‌سایت ضد برند را برای تجزیه‌وتحلیل دقیق و عمیق شناسایی کردیم: Anti-Wal-Mart، Anti-McDonalds و Anti-Starbuck. بر اساس ۳۶ مصاحبه و بررسی دوساله جوامع ضد برند، پی بردیم که چرا جوامع ضد برند آنلاین شکل می‌گیرند، ما نمایش‌های رفتاری چنین جنبش‌هایی را بررسی می‌کنیم و در مورد تأثیرات تکنولوژیکی بحث می‌کنیم. در بخش پایانی در مورد یافته‌های خود در مورد مفاهیم تئوری نظری بحث می‌کنیم.

عنوان انگلیسی:

Consumer Activism on the Internet: the Role of Anti-Brand Communities

~~en~~ writers :

Candice R. Hollenbeck, University of Georgia George M. Zinkhan, University of Georgia

As a backlash against capitalism, there is a growing resistance
to transnational brands and corporate globalization. To cite a few
trends, consumers are opposing global brands and expressing
concerns about corporate practices related to environmental issues
and human rights. The purpose of this study is to investigate the
current anti-brand social movement by examining consumer activist
groups on the Internet. We identified three anti-brand websites
for in-depth analysis: anti-Wal-Mart, anti-McDonald’s, and anti-
Starbuck’s. Based on 36 interviews and a two-year examination of
anti-brand communities, we provide an understanding of why
online anti-brand communities form, we explore the behavioral
manifestations of such movements, and we discuss technological
influences. The concluding section discusses our findings in terms
of implications for theory.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.