فایل ورد کامل انتصاب مدیران ارشد در آموزشوپرورش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل انتصاب مدیران ارشد در آموزشوپرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۳۳ صفحه
چکیده :
درحالیکه پژوهش های گسترده ای در خصوص مدیریت و رهبری آموزشی وجود دارند، انتخاب رهبران توجهات کمتری را به خود معطوف نموده است. این مقاله بررسی میکند رهبری آموزشی به چه شیوه از طریق فرایند انتخاب در چارچوب مطالعات کیفی آموزشوپرورش ایرلند ایجاد می شود. این بر تنش هایی تمرکز دارد که می-توانند برای انتخاب بازرسان هیئتمدیره وجود داشته باشند، زیرا اینها در تلاشاند تعادلی میان افزایش قابلیت عملکردی و نیازهای مدیریتی جدید با ابعاد معنوی و اخلاقی متعارف رهبری آموزشی ایجاد کنند. مفاهیم کلیدی منطق محلی و همجنسخواهی، یک چارچوب تحلیلی را پدید می آورد که نحوه ی انتخاب نامزدهای کارآمد مبتنی بر ویژگیهای آشنا توسط بازرسان را بررسی میکند. این هنجارسازی زمانی دردسرساز می شود که رهبری آموزشی با تغییرات شدید سازمانی و اجتماعی-فرهنگی مواجه شود. این به لحاظ موارد جنسیتی نیز که مدل رهبری غالب یک مدل مردانه است، مشکل ساز خواهد بود. وجود تفاوت بین بخش های آموزشی، امری بدیهی است، از سطوح اول و دوم بهعنوان معیاری برای منطق محلی مؤسسه تعبیر شده و بر ویژگیهای فردی نامزدها تأکید دارند. بخش های آموزشی سطوح بالاتر در فرایندهای کاربردی خود، رسمی تر عمل می کنند، این بر منطق محلی خود آنها نسبت به معیار مدیریت راهبردی و حرفه ای تمرکز دارد.
عنوان انگلیسی:
Appointing Senior Managers in Education
~~en~~ writers :
Bernie Grummell, Dympna Devine and Kathleen Lynch
While there is extensive research on educational leadership and management, the
selection of leaders has received comparatively little attention. This article examines
how educational leadership is constructed through the selection process in the context
of a qualitative study of Irish education. It highlights the tensions that can exist for
selection board assessors as they try to balance increasing performativity and new
managerialist demands with the traditional ethical and moral dimensions of
educational leadership. Key concepts of ‘local logics’ and ‘homosociability’ frame the
analysis as it is shown how assessors often select ‘safe’ candidates according to familiar
qualities. This normalization is problematic when educational leadership is faced with
intense organizational and socio-cultural change. It is also problematic in gender
terms, especially in higher education, where the prevailing leadership model is a
masculine one. Differences between education sectors are evident, with the primary
and second levels translating criteria to the local logics of the institution and
emphasizing the personal qualities of candidates. The higher education sectors were
more formalized in their application process, highlighting their own local logics of
strategic and professional management criteria.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 