فایل ورد کامل بازاریابی موبایل، شبکه اجتماعی و دیجیتال (DSMM) در صنعت خرید: نیاز به دسته بندی مشتریان وجود دارد؟ شواهد تجربی از لهستان و آلمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بازاریابی موبایل، شبکه اجتماعی و دیجیتال (DSMM) در صنعت خرید: نیاز به دسته بندی مشتریان وجود دارد؟ شواهد تجربی از لهستان و آلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۴۸ صفحه
چکیده :
این مطالعه نیاز به طبقه بندی مشتریان را در صنعت خرید براساس بازاریابی موبایل، شبکه اجتماعی و دیجیتال از دیدگاه یک تامین کننده آلمانی مورد بررسی قرار می دهد. در ابتدا، ما یک سیستم بازبینی کارهای قبلی را ایجاد کردیم، ۳۷ مقاله توسط تیم ما با همراهی تیم فروشی که توسط تامین کننده معرفی شده بود استخراج شد. این تیم ۵ تغییر را در رفتار اطلاعات مربوط به طبقه بندی مصرف کننده ها معرفی شد: افزایش نیاز برای اطلاعات، افزایش تعداد منابع، افزایش نیازهای مربوط به امنیت داده و استفاده از دستگاه های موبایل به موازات شبکه های اجتماعی در صنعت خرید. به این ترتیب، ما به سوالات تحقیق با یک مطالعه تجربی پاسخ دادیم. نمونه ما شامل ۱۳۹ شرکت صنعتی از لهستان و آلمان بودند که تکنولوژی سنسور را از یک تامین کننده مطرح آلمانی خریداری کرده اند. ما میزان تاثیر فرکانس فروش، عملکرد شخص خریدار، بخش صنعتی و مبدا در درک پنج تحول معرفی شده در بررسی کارهای گذشته مربوط به DSMM که توسط ما انجام شده بود مشخص شده است. بر اساس این یافته ها، استراتژی هایی را برای تقسیم بندی مشتری در ارتباط با DSMM در خرید صنعتی استخراج می کنیم.
کلید واژه ها: دیجیتال | رسانه های اجتماعی و بازاریابی موبایل (DSMM) | خرید صنعتی | بازاریابی B2B | بررسی ادبیات سیستماتیک | مطالعه کمی
عنوان انگلیسی:
Digital, Social Media, and Mobile Marketing in industrial buying: Still in need of customer segmentation Empirical evidence from Poland and Germany
~~en~~ writers :
Julian M: Müller, Benjamin Pommeranz, Julia Weisser, Kai-Ingo Voigt
This study investigates the necessity of customer segmentation in industrial buying regarding Digital, Social
Media, and Mobile Marketing (DSMM) from the perspective of a German sensor supplier. First, we conduct a
systematic literature review, extracting 37 articles in which our team of researchers jointly with a team of sales
representatives of the supplier identify five changes in information behavior associated to customer segmentation: Increasing requirements for information, increasing number of sources, increasing information demands
regarding data security and use of mobile devices as well as social media in industrial buying. Thereupon, we
address the research question with an empirical study. Our sample includes 139 industrial enterprises from
Poland and Germany, which purchase sensor technology from a common German supplier. We test the impact of
the buying frequency, the function of the person buying, the industry sector and the country of origin on the
perception of the five developments identified in our literature review related to DSMM. Based on these findings,
we derive strategies for customer segmentation associated to DSMM in industrial buying.
Keywords: Digital, Social Media, and Mobile Marketing (DSMM) | Industrial buying | B2B marketing | Systematic literature review | Quantitative study
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 