فایل ورد کامل سواد حرکتی در رشته تربیت بدنی : یک چالش و یک بدیل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل سواد حرکتی در رشته تربیت بدنی : یک چالش و یک بدیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۰ صفحه
چکیده :
انتشار مقالات با موضوع سواد فیزیکی ، از آغاز دهه ۲۰۰۰ به طور چشمگیری افزایش یافته است. هدف از این مقاله، مرور کلی گزارشات اکتشافی با رویکرد استنتاجی، تجزیه و تحلیل مباحث مکرر و مهم در مقالات بازنگری شده با تمرکز بر سواد حرکتی است. پایگاه داده EBSCO از شناسه های “سواد فیزیکی” و “سواد فیزیکی و شواهد” استفاده می کند. علاوه بر این، این موضوع ویژه در بولتن ICSSPE که در مورد سواد حرکتی است گنجانده شده است. یافته ها به سه موضوع کلیدی اشاره می کنند: فرضیه مفهوم سواد حرکتی و نقش آموزشی آن، توسعه ورزش ها و سواد فیزیکی، و ارزیابی و سواد فیزیکی. مطالعات آینده مستلزم بررسی این موضوع است که آیا استراتژی های آموزشی مبتنی بر مفهوم سواد حرکتی منجر به شناخت و احیای یک موضوع مدرسه ای شده است. در حال حاضر نسبت به سواد حرکتی به عنوان یک مفهوم ایده آل و یا مفهومی مترادف با چارچوب های حرکتی مبنایی و یا در زمینه شناسایی استعداد های ورزشی انتقاداتی وجود دارد. نقش آموزش عالی در مرحله بعدی توسعه چارچوب علمی بسیار مهم است زیرا این امر شامل چگونگی پیدایش سواد حرکتی، پرورش و تجسم آن در عمل است.
کلیدواژگان: تمرینات آموزشی | پیامد | مرور گزارشات | سواد حرکتی | چارچوب علمی
عنوان انگلیسی:
Physical literacy in the field of physical education e A challenge and a possibility
~~en~~ writers :
Suzanne Lundvall
Publications of articles with physical literacy as a topic have increased dramatically since the beginning of 2000s. The aim of this paper is to,
through an explorative literature overview with an inductive approach, analyze frequent, and significant themes in published peer reviewed articles,
with a focus on physical literacy. The database EBSCO has been used with the identifiers “physical literacy” and “physical literacy and evidence”.
Furthermore ICSSPE Bulletin’s special issue on physical literacy has been included in the overview. The findings have resulted in three key
themes: assumptions of the concept physical literacy and its educative role, sports development and physical literacy, and assessment and physical
literacy. Future studies are needed to examine if the advocated pedagogical strategies based on the concept physical literacy have led to a reorganized and revitalized school subject. There is also an existing critique towards making physical literacy an idealistic neutral concept or
synonym with fundamental movement skills or sports talent identification. The role of higher education emerges as crucial for the next step of the
development of the scientific framework as this involves how physical literacy will be socially configured, nurtured, and embodied in practice.
Copyright ۲۰۱۵, Shanghai University of Sport. Production and hosting by Elsevier B.V. All rights reserved.
Keywords: Educational practice | Implication | Literature overview | Physical literacy | Scientific frame work
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 