فایل ورد کامل فرآیند توسعه نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل فرآیند توسعه نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۴۱ صفحه
چکیده :
شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور به عنوان ضرورتی برای اقتصاد و فعالیت تجاری شناخته شده اند. هدف از این مقاله بررسی نحوه روند نوآوری تکنولوژیکی در شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور واقع در منطقه شهری دره پارایا و ساحل شمالی – برزیل است. چارچوب نظری مورد استفاده از شش مدل از نوآوری تشکیل شده است: فشار تکنولوژی، کشش بازار، روند نوآوری فرایند ترکیبی، فرآیند ادغام کارکردی، ادغام سیستمها و روند نوآوری شبکه و نوآوری باز است. در این تحقیق، مطالعات موردی چندگانه با یک رویکرد کیفی مورد استفاده قرار گرفت. داده ها با استفاده از مصاحبه های نیمه رسمی با مدیران مالک جمع آوری شد. نمونه شامل چهار شرکت کوچک و متوسط فن آوری محور در منطقه کلان شهر دره پارایبا و ساحل شمالی – برزیل بود. در تجزیه و تحلیل داده ها، به منظور بررسی شباهت ها و تفاوت های مورد نظر، یک تحلیل درونی و متقابل وجود داشت. در نتیجه مشاهده مدل های نوآوری توسعه یافته توسط شرکت ها، به نظر می رسد که این مدل به آنچه در مدل تعامل زنجیره ای پیشنهاد شده است نزدیک تر است. توسعه نوآوری بستگی به نوع فعالیت اقتصادی انجام شده توسط شرکت و تعاملات آن با محیط داخلی و خارجی دارد. ما به این نتیجه رسیدم که شرکت های کوچک و متوسط تکنولوژی محور ، به صورت سیستماتیک نوآور نیستند، بلکه به طور مستقیم و به طور کامل بر ایده های بنیانگذاران خود متمرکز می شوند. آنها نوآوری را برای تطبیق با الزامات مشتریان و نیازهای مشاهده شده در بازار در نظر می گیرند. شکل گیری مشارکت ها هنوز هم توسط رهبران و صاحبان در نظر گرفته شده است.
کلمات کلیدی: مدیریت | توسعه | نوآوری | شرکت کوچک | شرکت متوسط | شرکت فناوری محور
عنوان انگلیسی:
Innovation development process in small and medium technology-based companies
~~en~~ writers :
Fabiana Matos da Silva a, Edson Aparecida de Araujo Querido Oliveira b,c, Marcela Barbosa de Moraes c,d,
Small and medium-sized technology-based companies are recognized as essential for the economy and business activity. The purpose of this article
is to study how the technological innovation process occurs in small and medium technology-based companies located in the metropolitan region
of the Paraba Valley and North Coast – Brazil. The theoretical framework used is composed by six our models of innovation: the technology push,
the market pull, the coupling innovation process, the functional integration innovation process, the systems integration and networking innovation
process and open innovation. It was used in this research the multiple case studies with a qualitative approach. Data were collected through semistructured interviews with owner-managers. The sample consisted of four small and medium technology-based companies of metropolitan region
of the Paraba Valley and North Coast – Brazil. In the data analysis, there was an intra and cross case analysis in order to verify the similarities
and differences of the cases studied. As a result of observation of innovation development models adopted by companies, it appears that the model
is closer to what was proposed in the chain interactions model. The development of innovation depends on the type of economic activity that is
developed by the company and the interactions it has with internal and external environment. It was concluded that the small and medium-sized
technology-based companies do not innovate in a systematic way, but intuitively and very focused on the ideas of its founders. They innovate
focusing for meeting the requirements of customers and the needs observed in the market. The formation of partnerships is still viewed warily by
the leaders and owners.
Keywords: Management | Development | Innovation | Small enterprise | Medium enterprise | Technology-based company
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 