فایل ورد کامل حرکات اشاره ای آموزگار صرفنظر از استفاده او از خیره شدن مستقیم در سخنرانی های ویدیویی، یادگیری را بهبود می بخشد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل حرکات اشاره ای آموزگار صرفنظر از استفاده او از خیره شدن مستقیم در سخنرانی های ویدیویی، یادگیری را بهبود می بخشد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۷ صفحه
چکیده :
تحقیقات تجربی تا به امروز تاثیرات حرکات اشاره ای حاصل از خیره شدن مستقیم آموزگار در سخنرانی های ویدیویی را تشخیص نداده اند. این مطالعه این فرضیه را آزمایش می کند که حرکات اشاره ای در ارتقای یادگیری ازطریق سخنرانی ویدیویی بر خیره شدن مستقیم برتری دارد. شرکت کننده ها (۱۲۰ نفر) یکی از چهار نوع سخنرانی را که در آن آموزگار یا (الف) مستقیم و بدون هیچ خیره شدن و بدون حرکت اشاره ای به دوربین نگاه می کند؛ (ب) خیره شدن های اتفاقی و بدون حرکت اشاره ای انجام می دهد؛ (ج) مستقیم و بدون هیچ خیره شدن و با اشاره به ناحیه های مربوط به اسلاید به دوربین نگاه می کند؛ یا (د) به همراه حرکات اشاره ای به اسلایدها خیره شدن های اتفاقی نیز انجام می دهد، تماشا کردند. تحلیل های واریانسی دریافتند که دانشجویان در شرایطی که شامل حرکات اشاره ای آموزگار می شود عملکرد یادگیری بهتر، جستجوی چشمی کارآمدتر، و توجه بیشتری به محتوای یادگیری که آموزگار به آن اشاره می کند صرفنظر از استفاده آموزگار از خیره شدن مستقیم، نشان می دهند. دلالت برای آموزش این است که آموزگاران باید از حرکات اشاره ای با یا بدون خیره شدن مستقیم استفاده کنند تا توجه دانشجویان را جلب کنند و یادگیری آنها را در سخنرانی های ویدیویی بهبود ببخشند.
عنوان انگلیسی:
Instructors’ pointing gestures improve learning regardless of their use of directed gaze in video lectures
~~en~~ writers :
Zhongling Pi, Yi Zhang, Fangfang Zhu, Ke Xu, Jiumin Yang, Weiping Hua
Empirical research to date has not distinguished the effects of the instructors pointing gestures
from directed gaze in video lectures. This study tested the hypothesis that the pointing gesture is
superior to directed gaze in enhancing video lecture learning. Participants (n=120) watched
one of four types of video lecture in which the instructor either (a) looked straight into the
camera with no gaze shift and without pointing gesture; (b) made occasional gaze shifts and
without pointing gesture; (c) looked straight into the camera with no gaze shift and pointed to the
relevant areas of the slide; or (d) made occasional gaze shifts accompanied by pointing gestures
towards the slides. ANOVAs found that students in the conditions that included the instructors
pointing gesture showed better learning performance, more efficient visual search, and greater
attention to the learning content that the instructor was referring to, regardless of her use of
directed gaze. The implication for education is that instructors should use pointing gestures, with
or without directed gaze, to guide students attention and improve their learning in video lectures.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 