فایل ورد کامل رابطه بین رفتار جستجوی اطلاعات و رفتار نوآورانه در دانشجویان پرستاری چینی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل رابطه بین رفتار جستجوی اطلاعات و رفتار نوآورانه در دانشجویان پرستاری چینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۵ صفحه


چکیده :

زمینه: در اقتصاد مبتنی بر اطلاعات، سواد اطلاعاتی پایه و اساس سواد علمی شده است و پایه ای را برای رشد نوآورانه فراهم می کند. بررسی رابطه بین رفتارهای جستجوی اطلاعات و رفتارهای نوآورانه دانشجویان پرستاری می تواند به رهنمود توسعه آموزش و تربیت سواد اطلاعاتی برای دانشجویان پرستاری کمک کند. با این حال رابطه بین رفتار جستجوی اطلاعات و رفتار نوآورانه در دانشجویان پرستاری توجه اندکی را به خود معطوف کرده است.

هدف: هدف این مطالعه بررسی رابطه بین رفتار جستجوی اطلاعات و رفتار نوآورانه دانشجویان پرستاری است.

روشها: دانشجویان پرستاری در استان هونان چین با یک مقیاس رفتار جستجوی اطلاعات و مقیاس رفتار نوآورانه ارزیابی شدند.

نتایج: درکل ۱۲۴۷ دانشجوی پرستاری در تحلیل نهایی شامل شدند. نتایج نشان داد که هم رفتار جستجوی اطلاعات و هم رفتار نوآورانه به صورت قابل توجهی در دانشجویان دوره لیسانس نسبت به دانش آموزان دبیرستانی پرستاری (۰.۰۱ > P) و در فوق لیسانس ها نسبت به لیسانس ها (۰.۰۱ > P) بهتر بود. سطح کلی رفتار جستجوی اطلاعات در دانشجویان پرستاری رابطه مثبتی با رفتار نوآورانه داشت (۰.۶۳ = r، ۰.۰۱ > P) و ۷ بُعد رفتار جستجوی اطلاعات نیز با رفتار نوآورانه در درجات مختلفی همبسته بودند. به علاوه، استفاده از اطلاعات اثبات شد که قوی ترین پیش بینی کننده رفتار نوآورانه است.

نتیجه گیری: رفتار جستجوی اطلاعات رابطه مثبتی با رفتار نوآورانه دربین دانجشویان پرستاری داشت. یک نیاز به یکپارچه سازی آموزش سواد اطلاعاتی با دوره های بازیابی اطلاعات به ویژه در جنبه های استفاده از اطلاعات، بازیابی و بررسی آنها وجود دارد.

کلیدواژه ها: رفتار جستجوی اطلاعات | رفتار نوآوری | تحلیل همبستگی | دانشجویان پرستاری | سواد اطلاعاتی

عنوان انگلیسی:

Relationship between information-seeking behavior and innovative behavior in Chinese nursing students

~~en~~ writers :

Zhuqing Zhong, Dehua Hu, Feng Zheng, Siqing Ding, Aijing Luo

Background: In the information-based economy, information literacy has become the foundation of scientific
literacy, and provides the basis for innovative growth. Exploring the relationship between information-seeking
behaviors and innovative behaviors of nursing students could help guide the development of information literacy
education and training for nursing students. The relationship between information-seeking behavior and innovative behavior in nursing students has received little attention, however.

Objective: This study aims to explore the relationship between information-seeking behavior and innovative
behavior of nursing students.

Methods: Nursing students in Xiangya Medical School, Central South University and Medical School of Hunan
Normal University in the Chinese Province of Hunan were surveyed with an information-seeking behavior scale
and an innovative behavior scale.

Results: A total of 1247 nursing students were included in the final analysis. The results showed that both
information-seeking behavior and innovative behavior were significantly better in undergraduates than in junior
college nursing students (P < .01), and in postgraduates than in undergraduates (P < .01). The overall level of
nursing students information-seeking behavior was positively related to innovative behavior (r = 0.63,
P < .01), and the 7 dimensions of information-seeking behavior were also correlated with innovative behavior
in varying degrees. Furthermore, information utilization was proved to be the strongest predictor of innovative
behavior.

Conclusion: Information-seeking behavior is positively associated with innovative behavior among nursing
students. There is a need to integrate information literacy education with information retrieval courses, especially in the aspects of information utilization, retrieval, and assessment.

Keywords: Information-seeking behavior | Innovative behavior | Correlation analysis | Nursing students | Information literacy

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.