فایل ورد کامل حضور مدیریت ارتباطات اجتماعی مشتری در صنعت ساخت و ساز نیجریه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل حضور مدیریت ارتباطات اجتماعی مشتری در صنعت ساخت و ساز نیجریه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۳۴ صفحه
چکیده :
مدیریت ارتباط مشتری موضوع مهم و مورد علاقه برای شاغلین در هر دو بخش دانشگاهی و صنعتی است. این به این دلیل است که نشان دهنده نیاز به مدیریت ارتباطات مشتریان موفق و سودآور برای سازمان ها است. ساختارهای سازمانی؛ و همچنین صنعت ساخت و ساز، اجزای حیاتی از توسعه اقتصادی در نیجریه است؛ اما بسیاری از سازمان ها برای انجام روابط مشتری از انها استفاده می نمایند. استفاده از رسانه های اجتماعی در دوران حاضر قدرت را به ذینفعان مربوطه برای ابراز احساسات خود را برای یک مخاطب اسیار بزرگ در فرم های رسانه ها در سازمان اجتماعی ساخت و ساز می دهد. استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی در مدیریت روابط مشتری ضروری است. این تحقیقات بررسی میزان آگاهی و استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM 2.0) در سازمان های قراردادی و مشاوره ای در زمینه مشاوره نیجریه انجام شده است. به عبارت دیگر؛ هدف از این مطالعه بررسی سطح پذیرش سیستم عامل های اجتماعی در مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت ساخت و ساز در نیجریه است. این مطالعه همچنین موانع را برای پذیرش استفاده از سیستم عامل های اجتماعی در مدیریت ارتباط با مشتری ارزیابی کرده است. با استفاده از یک پرسشنامه، روش جمع آوری نمونه گیری هدفمند برای جمع آوری داده ها از شرکت های قراردادی و مشاوره ای مورد استفاده قرار گرفت. یافته ها نشان می دهد که شرکت های قرار دادی و مشاوره ای CRM 2.0 کم اهمیتی ندارد. این مطالعه پیشنهاد می کند که سازمان های ساخت و ساز نیجریه هنوز برای اجرای رسانه های اجتماعی در محیط کسب و کار تردید دارند و CRM 2.0 را در صنعت ساخت و ساز به طور کامل پیاده می کنند.
کلمات کلیدی: مشتری | مدیریت ارتباط با مشتری مشتری | سازمان های ساختمانی | رسانه های اجتماعی
عنوان انگلیسی:
Presence of Social Client Relationship Management within the Nigerian Construction Industry
~~en~~ writers :
Rapheal Ojelabi, Opeyemi Oyeyipo, Adedeji Afolabi and Lekan Amusan
Client relationship management (CRM) has become a subject matter of interest to both
academics and business practitioners. This is because it reflects the need to manage successful
and profitable client relationships for organizations. Construction organizations, as well as the
construction industry, are vital components of economic development in Nigeria, but many
organizations struggle to perform the client relationships expected of them. The use of social media
in the present era has given power to the relevant stakeholders to express their perceptions to a very
large audience on the social media platforms of construction organizations. The application of social
media to marketing is essential to managing client relationships. This research has been carried out to
examine the level of awareness and use of social client relationship management (CRM 2.0) in Nigerian
contracting and consulting construction organizations. In other words, the purpose of the study is
to examine the level of adoption of social media platforms in client relationship management in the
construction industry in Nigeria. The study also assessed the barriers to the adoption of the use of
social media platforms in client relationship management. Using a questionnaire survey, a purposive
quota sampling technique was utilized for the collection of data from contracting and consulting
firms. The findings reveal that contracting and consulting firms have little to no awareness of CRM
۲.۰. This study suggests that Nigerian construction organizations are still hesitant to implement social
media in a business environment and fully adopt CRM 2.0 in the construction industry.
Keywords: client | social client relationship management | construction organizations | social media
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 