فایل ورد کامل سنجش تأثیر سامان دهی فراگیری بر رضایت شغلی و عملکرد فردی در حوزه تبلیغات یونان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل سنجش تأثیر سامان دهی فراگیری بر رضایت شغلی و عملکرد فردی در حوزه تبلیغات یونان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۴ صفحه


چکیده :

رقابت شدید، تکامل سریع فناوری اطلاعات، بلاتکلیفی اقتصادی و تمایلات متغیر بی وقفه مشتریان، عصری جدید برای جهان تجاری معاصر پدید آورده که در آن منشأ اصلی رقابت طلبی در توانایی شرکت جهت تغییر به یک سامان دهی فراگیری ریشه دارد. این ادعا حتی برای شرکت های تبلیغاتی، نمونه های معمول از موسسات دانش بنیان (KIF)، که برای آنها ایده ها و دانش منابع تولید کلیدی را تشکیل می دهند، بحرانی تر است. به دلیل افت شدید سوددهی موسسات یونان در ۷ سال اخیر، این شرکت ها موظف هستند عملکرد فردی و سازمانی را با ترویج کار دانش بنیان بالا برده و تا حد زیادی روی پیشرفت آموزشی دائمی نیروی کاری تمرکز کنند. این مقاله به بررسی الگوی سامان دهی فراگیری در ارتباط با دو نتیجه اصلی کار یعنی رضایت شغلی و عملکرد شغلی می پردازد. یک تحقیق پرسش نامه ای براساس یک نمونه ۲۵۱ نفره از اعضای پرسنل کاری که توسط ۴۹ آژانس تبلیغاتی استخدام شده اند، انجام شده است. یافته ها آشکار کرده اند که اداره مبتنی بر فراگیری یک عامل پیش بینی کننده حیاتی برای رضایت شغلی کارمند و عملکرد فردی است، در حالی که ثابت شده است رضایت شغلی یک واسطه رابطه بین سامان دهی فراگیری و عملکرد شغلی است. نتیجه گیری هایی صورت گرفته و برداشت های عملی پیشنهاد شده است.

کلید واژه ها: سامان دهی فراگیری | DLOQ | فراگیری سازمانی | رضایت شغلی | عملکرد شغلی | نتایج کاری | مدیریت رسانه | تبلیغات | رقابت طلبی

عنوان انگلیسی:

Measuring the Impact of Learning Organization on Job Satisfaction and Individual Performance in Greek Advertising Sector

~~en~~ writers :

Paraskevi Dekoulou, Panagiotis Trivellas

Fierce competition, rapid evolution of information technology, economic uncertainty and ceaselessly shifting consumer trends,
have brought about for contemporary business world a new era where the major source of competitiveness lies in a company’s
ability to transform into a learning organization, an organization which constantly generates, diffuses and integrates new
knowledge. This assertion is even more critical for advertising companies, typical examples of Knowledge Intensive Firms
(KIFs), for which ideas and knowledge constitute the key production resources. Due to dramatic decline in Greek firms’
profitability in the last seven years, these companies are required to enhance both individual and organizational performance by
promoting knowledge-based work and highly focusing on their workforce constant learning advancement.
This paper explores the pattern of learning organization in association with two principal work outcomes, job satisfaction and job
performance. A questionnaire survey has been conducted, based on a sample of 251 staff members who are employed by 49
advertising agencies. Findings have brought to light that learning-oriented operation is a crucial predictor of both employee job
satisfaction and individual performance, while job satisfaction proved to be a mediator of the relationship between learning
organization and job performance. Conclusions have been drawn and practical implications have been suggested.

Keywords: Learning Organization | DLOQ | Organizational Learning | Job Satisfaction | Job Performance | Work Outcomes | Media Management | Advertising | Competitiveness

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.