فایل ورد کامل قابلیت های سازمانی و کارایی های رسانه اجتماعی برای نوآوری باز در دولت ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل قابلیت های سازمانی و کارایی های رسانه اجتماعی برای نوآوری باز در دولت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۳۷ صفحه
چکیده :
در سال های اخیر توسعه یک تحول فن آوری جدید موجب برانگیزش علاقه زیادی از علم و عمل یعنی: رسانه اجتماعی گشته است. رده بندی کردن انواع مختلفی از کاربردهای آنلاین که در آن کاربران می توانند محتوا را ایجاد، ویرایش و اشتراک گذاری کنند، رسانه های اجتماعی از این قابلیت برخوردار هستند که شکل های جدیدی از تعامل با دیگران را موجب شوند. در حال حاضر سازمان ها ارتباط آن را شناسایی و شروع به اعمال نفوذ روی آن می کنند. علاوه بر این، سازمان ها نقش نوآوری خدماتی را بعنوان محرکی اصلی برای رشد اقتصادی و مزیت رقابتی شناسایی می کنند. علیرغم این، هر چند که رسانه اجتماعی باعث می شود تا سازمان ها با مشتریان خودشان در تعامل باشند، اما هنوز هم پتانسیل جهت استفاده از آن برای بهبود فعالیت های نوآوری خدمات تقریبا بهره برداری نشده است. بنابراین، هدف این مقاله ارائه چارچوبی جهت حمایت کردن استفاده از کارایی های رسانه اجتماعی برای نوآوری در خدمات می باشد. قابلیت کاربردی آن در حوزه ی «دولتی» بررسی می شود. بر اساس سازه های تئوریکی تحلیلی مفهومی ارائه می شود، در حوزه مخصوصی بررسی می شود و توسط تحقیقات آتی بالقوه و مفاهیم برای تئوری و عمل تکمیل می شود.
کلمات کلیدی: نوآوری | نوآوری باز | قابلیت های نوآوری | دولت | دولت الکتونیک | کارایی های رسانه اجتماعی.
عنوان انگلیسی:
ALIGNING CAPABILITIES AND SOCIAL MEDIA AFFORDANCES FOR OPEN INNOVATION IN GOVERNMENTS
~~en~~ writers :
Andrea Malsbender, Sara Hofmann, Jrg Becker
In recent years the proliferation of a new technological evolution has aroused great
interest from science and practice: social media. Subsuming different types of online
applications where users can create, edit and share content, social media enables new
forms of interaction with others. Organisations already recognise its relevance and start
leveraging on it. Furthermore, organisations identify the role of service innovation as one
major driver for economic growth and competitive advantage. Nevertheless, although
social media affords organisations to interact with their customers, the potential for
utilising it for improving their service innovation activities is almost unexploited yet.
Therefore, this paper aims at providing a framework for supporting the use of social
media affordances for service innovation. Its applicability is tested in the domain
“government”. Based on theoretical constructs a conceptual analysis is presented, tested
in a specific domain and supplemented by potential future research and implications for
theory and practice.
Keywords: Innovation | open innovation | innovation capabilities | government | egovernment | social media affordances.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 