فایل ورد کامل همرفت شکاف هوایی در ماشین رلوکتانسی سوئیچ شده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل همرفت شکاف هوایی در ماشین رلوکتانسی سوئیچ شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۵ صفحه
چکیده :
به تازه گی در بازار خودرو ماشین های سوئیچ رلوکتانسی (SRMها) دارای محبوبیت شده اند چرا که این ماشین ها جایگزین خوبی برای ماشین های مغناطیس دائم مرسوم هستند که معمولا برای انتقال قدرت الکتریکی به کار می روند. شبکه های گرمایی پارامتری فشرده شده معمولا برای آنالیز حرارتی موتورها با توجه به نتایج نسبتا دقیق و هزینه محاسباتی پائین آنها مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از جنبه های مهمی که باید مدل سازی شود انتقال حرارتی شکاف هوایی استاتور – روتور است، و این مسئله مخصوصا در یک SRM با توجه به شکل هندسی قطب برجسته چالش برانگیز می باشد. این مطالعه نخست بررسی آزمایشگاهی که شامل مناسب ترین روابط برای این شکل هندسی است را ارائه می کند، و سپس، شبیه سازی های CFD عددی از انتقال حرارتی شکاف هوایی برای یک ساختار معمولی را ارائه می کند. رابطه جدید به دست آمده به صورت زیر است: .
اصطلاحات شاخص : شکاف (فاصله) هوایی | همرفت | مدل گرمایی | رلوکتانس سوئیچ شده | CFD.
عنوان انگلیسی:
Air-Gap Convection in a Switched Reluctance Machine
~~en~~ writers :
Pietro Romanazzi and David A. Howey University of Oxford Department of Engineering Science, Parks Road Oxford, OX1 3PJ, UK
Switched reluctance machines (SRMs) have
recently become popular in the automotive market as they
are a good alternative to the permanent magnet machines
commonly employed for an electric powertrain. Lumped
parameter thermal networks are usually used for thermal
analysis of motors due to their low computational cost
and relatively accurate results. A critical aspect to be
modelled is the rotor-stator air-gap heat transfer, and this
is particularly challenging in an SRM due to the salient
pole geometry. This work presents firstly a review of the
literature including the most relevant correlations for this
geometry, and secondly, numerical CFD simulations of
air-gap heat transfer for a typical configuration. A new
correlation has been derived: Nu = 0:181 Ta0:207
m .
Index Terms: air-gap | convection | thermal model | switched reluctance | CFD.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 