فایل ورد کامل رهبری در مدیریت بحران : جدایی رهبری از مفاهیم اجرایی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل رهبری در مدیریت بحران : جدایی رهبری از مفاهیم اجرایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۱ صفحه


چکیده :

بحران حقیقت دنیای تجارت سریع امروز است. تغییر سازمانی سریع ، تغییر شرایط اقتصادی، مشکلات پرسنل ، تغییرات تکنولوژیکی غیر منتظره و اثرات سیاسی موجب بی ثباتی دنیای کسب و کار امروزی شده است. به نظر می رسد این بی ثباتی به عنوان یک اختلال اقتصادی ناشی از بحران از کنترل دولت خارج شده است. بحران بر کشور ما و بر همه کشور ها در کل دنیا و نه تنها بر افراد بیکار تاثیر می گذارد بلکه افراد شاغل نیز در بحران نگران از دست دادن شغل شان خواهند بود. به نظر می رسد این عدم اطمینان اقتصادی بر سهام شرکت ها نیز تاثیر گذار است. با این حال ، محیط نیز یکی از عواملی است که بر ایجاد بحران تاثیر می گذارد. اگر بحران تحت کنترل نباشد و یا به درستی مدیریت نشود ، زنجیره بحرانی ایجاد خواهد شد. به دلیل افزایش هرج و مرج ، تغییر از رهبری مستبدانه به انجام کار گروهی و ذهنیت مدیریت مشارکتی مورد بررسی و مشاهده قرار گرفته است. تجارت روز به روز پیچیده تر می شود. این تغییرات، مدیریت بحران به صورت سنتی را به یک مدل رهبری تبدیل کرده است و باعث تحلیل سناریو های مختلف و انجام کار به صورت هماهنگ با یک تیم و بوسیله جمع آوری دیدگاه های مختلف برای ایجاد یک راه حل مطلوب شده است. رهبری و مفاهیم در زمینه بحران به منظور پیاده سازی رویکرد رهبری در حل بحران مورد بحث قرار گرفته است. رهبری بحران به عنوان یک روش بهینه و بهنگام در زمینه ارزیابی اثرات محیطی نامساعد بوجودآمده از دلایل مختلف است. در بخش اول این مقاله ، که گزارشات گسترده ای ارائه شده است ، اطلاعات کلی در مورد مفهوم رهبری از اصول کلی مدیریت کیفیت گرفته تا مقایسه رهبر و مفاهیم اجرایی بررسی شده اند. در بخش دوم ، رهبری در مدیریت بحران مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در بخش آخر نیز اهمیت مدیر اجرایی در مدیریت بحران و نقش گزارشات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کلمات کلیدی: رهبری | مدیریت بحران | مدیریت کیفیت کلی

عنوان انگلیسی:

Leadership in Crisis Management: Separation of Leadership and Executive Concepts

~~en~~ writers :

Tugba Fener , Tugce Cevik

Crisis is the truth of today’s fast paced business world. Rapid organizational change, changing economic conditions, problems of
personnel, unexpected technological changes and political effects cause instability on today’s business world. This instability
appears out of state control as economic disruptions that result in crisis. Crisis affecting our country and all other countries in the
world also influences not only vacated people but also other individuals who concerns about losing their jobs. This economic
uncertainty seemingly interests corporations. However environment is also one of the factors that affects crisis. If crisis isn’t
brought under control or managed properly, it will come about and create chain crisis. Because of the increasing chaos, change
from authoritarian leadership through teamwork and participative management mentality has been observed. Commerce has been
getting more and more complicated and complex. These changes have transformed traditional crisis leaders to a leader model that
makes scenario analysis and work done co-ordinately with a team by gathering lots of different point of view to create optimum
solution. Leadership and crisis concepts are discussed together in order that implementation of leadership in crisis can be
understood. Crisis leadership is also regarded as optimally and timely assessment process of adverse condition’s effects
whatever its reason is. In the first section of this article which will be presented with extensive literature, general information
about leadership concept from Total Quality Management principles and comparison of leader and executive concepts will be
given. In the second section, leadership in crisis management will be mentioned and in the last section the importance of lead
executive in crisis and its contribution to literature will be reviewed.

Keywords: Leadership | Crisis Management | Total Quality Management;

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.