فایل ورد کامل مطالعه رابطه بین هوش هیجانی و خودباوری با پیشرفت تحصیلی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه رابطه بین هوش هیجانی و خودباوری با پیشرفت تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۱۲ صفحه


چکیده :

این یک مطالعه توصیفی-ارتباطی است و هدف آن مطالعه رابطه بین هوش هیجهانی و خودباوری با پیشرفت تحصیلی می باشد. جمعیت آماری این مطالعه شامل ۲ هزار دانشجوی دانشگاه پیام نور کهنوج می باشد که مشغول به تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در سال تحصیلی ۲۰۱۱-۲۰۱۰ می باشند. ۳۰۰ دانشجو (۱۵۰ زن و ۱۵۰ مرد) به صورت رندومی به عنوان نمونه گروه انتخاب می شوند. پرسشنامه هوش هیجانی «بار-آن» و پرسشنامه خودباوری «پاپ» برای گردآوری داده ها به کار می روند. SPSS برای تحلیل داده ها از شاخص های آماری توصیفی به کار می رود منجمله فراوانی، میانگین و انحراف استاندارد، ضریب همبستگی پیرسون و تست T مستقل. نتایج نشان می دهند که هوش هیجانی و خودباوری دانشجویان هیچ تاثیری روی پیشرفت تحصیلی شان ندارد. همچنین نتایج نشان می دهند که خودباوری دانشجویان زن بیشتر از دانشجویان مرد است.

واژگان کلیدی: هوش هیجانی | خودباوری | پیشرفت تحصیلی

عنوان انگلیسی:

Studying the relation between emotional intelligence and self esteem with academic achievement

~~en~~ writers :

Hossein Jenaabadi

It is a descriptive-correlative study and it is aimed to study the relation between emotional intelligence and self esteem with
academic achievement. Statistical population of this study includes 2000 students of Kahnooj Payam-e Nour University who are
completing M.A degree in 2010-2011. 300 students (150 females and 150 males) were chosen randomly as the group sample.
Bar-Ann’s emotional intelligence questionnaire and Pop’s self esteem questionnaire were used to collect data. SPSS was used to
analyze data from descriptive statistic indices including frequency, average and standard deviation, Pearson’s correlation
coefficient and independent T test. Results showed that emotional intelligence and self esteem of students had no effect on their
academic achievements. Results also showed that self esteem of female students was higher than that in males.

Keywords: emotional intelligence | self esteem | academic achievement

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.