فایل ورد کامل مقدمه ای بر نوآوری تکنولوژیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقدمه ای بر نوآوری تکنولوژیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۴۷ صفحه
چکیده :
در حال حاضر، چرخه عمر محصولات، یعنی طول مدت زمان از راه اندازی محصول در بازار تا زمانی که بالغ می شود، به طور مداوم در حال کاهش است. در واقع، در برخی از بخش ها، مانند رایانه های شخصی، به روز شدن لحظه به لحظه فن آوری باعث می شود که چرخه عمر محصولات، بیش از چند ماه نشود. بنابراین، ظرفیت معرفی محصولات جدید در بازاری که رقبای فراوانی دارد و کسب سهم درآمد معنی دار از فروش در چنین بازاری، به منزله یک مزیت رقابتی بزرگ برای شرکت است. از این رو، شرکت باید به منظور حفظ و بهبود موقعیت خود بازار، به طور مداوم نوآوری، داشته باشد. نوآوری را می توان به عنوان ایجاد “چیزی جدید، یک اختراع، و یا یک ایده جدید” مطرح نمود. در حقیقت، نوآوری نه تنها شامل ایده ایجاد و تولید یک محصول جدید و یا ایده های مربوط به فرآیند تشکیل دهنده آن است، بلکه شامل تمام مراحل، از طراحی و ارزیابی ایده تا عملیاتی کردن آن به طور موثر تعریف شده است. یک نوآوری با اولین معامله تجاری در حیطه لوازم جانبی، محصول، فرآیند یا سیستم جدید یا بهبود یافته تحت تاثیر قرار می گیرد. در مقابل، اختراع، یک ایده، طراحی و یا یک مدل از لوازم جانبی جدید و یا بهبود یافته است که در بسیاری از اوقات وارد بازار تجاری نمی شود و مورد معامله قرار نمی گیرد حال آن که می تواند به ثبت اختراع منجر شود. بسیاری از تحقیقات در خصوص شرکت های نوآورانه، یعنی آنهایی که به طور مداوم نوآوری ایجاد می کنند، نشان داده اند که در حال حاضر این شرکت ها نسبت به بقیه شرکت ها، به طور متوسط سود دو برابر دریافت می کنند. با این حال، مدیریت نوآوری بسیار دشوار است، از این رو شکست بسیاری از ایده های جدید، در نهایت منجر به ایجاد محصولات و یا خدمات جدید موفق می شود. به همین دلیل، مدل های مختلف مدیریت نوآوری توسعه یافته اند.
عنوان انگلیسی:
Introduction to Technological Innovation
~~en~~ writers :
Elias G. Carayannis Elpida T. Samara Yannis L. Bakouros
At present, the life cycle of products, i.e the time span from a product launch in the
market until it becomes mature, is constantly shrinking. In fact, in some sectors,
such as personal computers, the technological ageing of products takes place within
just a few months. Therefore, the capacity to introduce new products in the market
anticipating their competitors, earning in this way significant shares of sales, con
stitutes a big competitive advantage for companies. Companies, hence, should be in
a position to constantly ‘innovate’ in order to preserve and improve their market
position. Many would define innovation as ‘something new, an invention, a new
idea’. In reality though, innovation does not only constitute the birth of a new prod
uct or process-related idea; it does include all stages, from the design and the evalu
ation of the way this idea is translated into action effectively. An innovation takes
effect with the first commercial transaction regarding a new or improved accessory,
product, process or system. On the contrary, the invention is an idea, a design or a
model of an improved or new accessory that in most of the times does not result in
any commercial transaction, although it could lead to a patent. Many researches
have shown that innovative enterprises, namely the ones that constantly innovate,
present on average double profit compared to the rest. However, innovation man
agement is particularly difficult, hence the failure of many new ideas to result in
successful new products or services. For this reason, various innovation manage
ment models have been developed.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 