فایل ورد کامل کیفیت خدمات و درک از قیمت خدمات: تاثیر بر تبلیغات دهان به دهان و قصد بازدید مجدد


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل کیفیت خدمات و درک از قیمت خدمات: تاثیر بر تبلیغات دهان به دهان و قصد بازدید مجدد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۳۴ صفحه


چکیده :

با ترسیمِ چارچوبی فراگیر از نظریه بازاریابی، این مطالعه مدلی یکپارچه از کیفیت خدمات را توسعه و آزمایش می نماید که مکانیسم عاطفی را از طریق کیفیت خدمات با درک از قیمت خدمات (به عنوان مثال، هزینه پولی و هزینه رفتاری)، تبلیغات دهان به دهان ( WOM) و قصد بازدید مجدد را به وضوح توضیح می دهد. در نمونه ای از ۴۸۴ مسافر از خطوط هوایی کم هزینه، ما کیفیت خدمات را در جهت افزایش درک قیمت خدمات برپا داشتیم که در نتیجه با افزایش WOM مسافران، و همچنین ایجاد موفقیت در این زمینه با افزایش قصد بازدید مجدد در ارتباط بود. علاوه بر این، تعجب آور نیست که یک رابطه مثبت بین کیفیت خدمات و WOM واسطه ای با ارزش درک شده از هزینه پولی وجود داشته باشد. مفاهیم نظری و تجربی از این نتایج مورد بحث قرار خواهند گرفت.

کلمات کلیدی: کیفیت خدمات | درک قیمت خدمات | WOM | قصد بازدید مجدد

عنوان انگلیسی:

Service quality and price perception of service: Influence on word-of-mouth and revisit intention

~~en~~ writers :

Chih-Hsing Sam Liu, Tingko Lee

Drawing on an overarching framework of marketing theory, this study develops and tests an integrated
model of service quality that explicates the affective mechanisms through which service quality is
associated with price perception of service (e.g., monetary price and behaviour price), word of mouth
(WOM) and revisit intention. In a sample of 484 low-cost airline passengers, we found service quality to
be related to increased price perception of service as a result of increasing passengers WOM, which also
creates success in this regard by increasing their revisit intention. Moreover, it is not surprising that there
was a positive relationship between service quality and WOM mediated by perceived value of monetary
price. The theoretical and empirical implications of these results are discussed.

Keywords: Service quality | Price perception of service | WOM | Revisit intention

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.