فایل ورد کامل رویکرد ارتباطاتی بازاریابی در عصر دیجیتال: دستورالعمل مدیریتی جهت یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل رویکرد ارتباطاتی بازاریابی در عصر دیجیتال: دستورالعمل مدیریتی جهت یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۹ صفحه
چکیده :
اگر چه رسانه های اجتماعی به منبعی از تعامل بین مصرف کنندگان و برندهای مورد علاقه انها , تبدیل شده اند , اما جالب است بدانید که تحقیقات علمی اندکی به دنبال درک این واقعیت هستند که چگونه رسانه های اجتماعی در استراتژی های ارتباطات بازاریابی موجود در شرکت جای گرفته اند . محققین , در پژوهش حاضر،مطالعه های موردی هم با مدیران وهم پرسنل سازمان مسئول تصمیم گیری در مورد رسانه های اجتماعی به منظور درک اینکه چگونه مدیران ت رسانه های اجتماعی را به استراتژی های ارتباطات بازاریابی موجود , ترکیب میکنند , انجام دادند .هفت مصاحبه عمقی با این مدیران به منظور فهمیدن ویا درک رویکرد انها نسبت به رسانه های اجتماعی، چالش هایی روبرو راه حل هایشان ,صورت گرفت . یافته ها نشان می دهند که مدیران خط مشی و یا پلت فرم های اجتماعی را به چهار دسته تقسیم بندی میکنند که عبارت اند از : مدیریت ارتباط ، جمع آوری اخبار، خلاقیت، و سرگرمی. اگرچه پلت فرم های اجتماعی هدف های متفاوتی دارند , اما باید گفت که یک نام تجاری و یا یک برند منسجم , در سراسر هر پلت فرم با پیروی از چهار C ادغامی ایجاد شده است که عبارت اند از : سازگاری، سفارشی سازی، تعهد، و احتیاط. این یافته ها , بینشی را در این زمینه که چگونه مدیران برندها , رسانه های اجتماعی را درون استراتژی ارتباطات جای میدهند و از پلت فرم های مختلف رسانه های اجتماعی به منظوردرک و رسیدگی به نیازهای فردی مشتری استفاده میکنند , ارائه میدهند . محققین همچنین تعدادی از ابزارها را برای هدایت پیاده سازی و مدیریت ارتباطات رسانه های اجتماعی در سراسرخط مشی , پیشنهاد میدهند .
کلید واژه ها : استراتژی رسانه های اجتماعی | مدیریت ارتباط با مشتری | ارتباطات تجاری | ارتباطات یکپارچه بازاریابی
عنوان انگلیسی:
A marketing communications approach for the digital era: Managerial guidelines for social media integration
~~en~~ writers :
Ginger Killian, Kristy McManus
Although social media has become a source of interaction between consumers and their favorite brands, surprisingly little academic research has sought to
understand how social media is situated within a firm’s existing marketing communications strategy. In the present research, the authors conducted case studies with
both managers and agency personnel responsible for making social media decisions in
order to understand how managers incorporate social media into an existing marketing
communications strategy. Seven in-depth interviews were conducted with these managers to understand their approach to social media, the challenges they face, and the
solutions they have implemented. Findings suggest that managers categorize social
platforms into four categories: relationship management, news gathering, creativity,
and entertainment. Though social platforms differ in purpose, a cohesive brand
personality is created across each platform by following the four C’s of integration:
consistency, customization, commitment, and caution. Findings offer insights into how
brand managers position social media within the communications strategy and utilize
different social media platforms to understand and address individual customer needs.
The authors also suggest a number of tools to guide implementation and management of
social media communications across platforms.
KEYWORDS: Social media strategy | Customer relationship management | Corporate communications | Integrated marketing communications
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 