فایل ورد کامل هوش تجاری و یادگیری سازمانی: یک بررسی از فرایندهای ایجاد ارزش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل هوش تجاری و یادگیری سازمانی: یک بررسی از فرایندهای ایجاد ارزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۷۸ صفحه
چکیده :
این تحقیق با هدف ایجاد پل و پر کردن شکاف موجود میان تحقیقات تثبیتشده در حوزهی ایجاد ارزش فناوری اطلاعات (IT) و مطالعات اورژانسی هوش مصنوعی (BI)، یک مدل از ایجاد ارزش BI را توسعه داده و تست میکند، که این مدل دستی در هر دو جریان از تحقیقات فوق دارد. به منظور فرضیهسازی در مورد مسیرهایی که داراییها و قابلیتهای BI، ارزش کسبوکاری ایجاد میکنند، تحلیلی بر روی دید مبتنی بر منبع و مفهومیسازی یادگیری سازمانی، طراحی میشود. ابتدا مدل تحقیقی در یک تحلیل اکتشافی بر روی دادههای جمعآوری شده از طریق مصاحبه در سه شرکت، مورد بررسی قرار گرفته و سپس این مدل در یک تحلیل تاییدی بر روی دادههای جمعآوری شده از طریق یک مطالعهی مروری، تست میشود.
کلمات کلیدی: هوش تجاری (BI) | ارزش کسبوکار | دید مبتنی بر منبع (RBV) | یادگیری سازمانی | اکتشاف و بهرهبرداری
عنوان انگلیسی:
Business intelligence and organizational learning: An empirical investigation of value creation processes
~~en~~ writers :
Lior Fink, Nir Yogev, Adir Even
With the aim of bridging the gap betweenwell-established research on information technology (IT) value
creation and the emergent study of business intelligence (BI), this study develops and tests a model of BI
value creation that is firmly anchored in both streams of research. The analysis draws on the resourcebased view and on conceptualizations of organizational learning to hypothesize about the paths by which
BI assets and BI capabilities create business value. The research model is first assessed in an exploratory
analysis of data collected through interviews in three firms and then tested in a confirmatory analysis of
data collected through a survey.
Keywords: Business intelligence (BI) | Business value | Resource-based view (RBV) | Organizational learning | Exploration and exploitation
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 