فایل ورد کامل شفافیت خود- پنداری : بررسی نقش آن در رفتار مصرف کننده


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل شفافیت خود- پنداری : بررسی نقش آن در رفتار مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۴۷ صفحه


چکیده :

حتی دو دهه بعد از زمانیکه شفافیت خود-پنداری (SCC) اولین بار در مقالات روان شناسی پدیدار شد ، این مفهوم با اهمیت توجهات روان شناسان مصرف کننده را به خود جلب کرد. در مقالات روان شناسی از مفهوم عزت نفس متمایز شد ، مطالعه ما نقش SCC را در رفتار مصرف کننده انتخاب شده را بررسی میکند. یک نظر سنجی از ۳۰۱ مصرف کننده بیان کرد که SCC با رضایت کلی مصرف کننده از زندگی ارتباط دارد و نبود آن منجر به بعضی رفتارهای مصرف کننده مانند استعداد برای اثر میان شخصی ، مادی گرایی ، شک بعد از خرید ، خرید به عنوان فرار ، و استفاده از محصولات به عنوان یکتایی هویت. این مجموعه اخیر از نتایج نشان میدهد که مصرف کنندگان SCC کم ، که با تعریف با خود- سردرگمی و اضطراب همراه ، از بازار به عنوان یک منبع مقابله استفاده میکند. این نتایج استعمال مفهوم را در گسترش دانش ما از رفتارهای مصرف کننده معین پیشنهاد میدهد

کلمات کلیدی : شفافیت خود-پنداری | عزت نفس | مادی گرایی | خرید به عنوان فرار | رضایت از زندگی

عنوان انگلیسی:

Self-concept clarity: Exploring its role in consumer behavior

~~en~~ writers :

Banwari Mittal

Even two decades later since Self-Concept Clarity (SCC) first emerged in the psychology
literature, this important concept has escaped the attention of consumer psychologists. Distinguished in the psychology literature from the concept of self-esteem, our study examines
the role of SCC in selected consumer behaviors. A survey of 301 consumers established that
SCC contributes to consumers’ general satisfaction with life and its absence leads to such
consumer behaviors as susceptibility to interpersonal influence, materialism, post purchase
doubt, shopping as escape, and use of products as identity bolsters. This last set of results
shows that low SCC consumers, who by definition are inflicted with self-confusion and
concomitant aفایل ورد کامل شفافیت خود- پنداری : بررسی نقش آن در رفتار مصرف کنندهiety, use the marketplace as a coping resource. These results suggest the
concept’s utility in extending our understanding of certain important consumer behaviors.

Keywords: Self-concept clarity | Self-esteem | Materialism | Shopping as escape | Life satisfaction

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.