فایل ورد کامل فردگرایی در تبلیغات غربی: مطالعه مقایسه ای از آگهی های روزنامه های اسپانیا و آمریکا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل فردگرایی در تبلیغات غربی: مطالعه مقایسه ای از آگهی های روزنامه های اسپانیا و آمریکا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۷ صفحه
چکیده :
پس از یک سنت طولانی در تحقیقات میان فرهنگی در مورد فردگرایی و جمع گرایی به عنوان ویژگی های تعریف کنند فرهنگ های ملی، هدف این مقاله با در نظر گرفتن پیامدهای این مفاهیم پیچیده رفتن در عمق است. تحت این فرض که تبلیغات محصولی است که ارزش های فرهنگی را منعکس می کند، این مقاله بر تجزیه و تحلیل مقایسه ای از محتوای آگهی های روزنام ایالات متحده و اسپانیا، دو کشور غربی که تا آنجا که زنجیره فردگرایی- جمع گرایی اهمیت داشته باشد احتمالاً مختلف هستند، تمرکز دارد. نتیجه گیری به دست آمده برخی از فرضیات نظری در مورد این موضوع را به چالش می کشاند. تکامل جامعه اسپانیایی که از طریق تبلیغات منعکس می شود نیز مورد بحث قرار گرفته است.
کلیدواژه ها: تبلیغات | جمع گرایی | تجزیه و تحلیل محتوا | مطالعات مین فرهنگی | فردگرایی
عنوان انگلیسی:
Individualism in Western advertising: A comparative study of Spanish and US newspaper advertisements
~~en~~ writers :
Antonio Pineda, Vctor Hernndez Santaolalla and Mara del Mar RubioHernndez
Following an extended tradition in cross-cultural research about individualism and collectivism
as defining features of national cultures, this article aims to go in depth by taking into account
the implications of these complex concepts. Under the premise that advertising is a product
that reflects cultural values, this article focuses on a comparative content analysis of newspaper
advertisements from the United States and Spain, two presumably different Western countries as
far as the individualism–collectivism continuum is concerned. The conclusions obtained challenge
some theoretical assumptions regarding this topic. The evolution of Spanish society as mirrored
by advertising is discussed as well.
Keywords: Advertising | collectivism | content analysis | cross-cultural studies | individualism
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 