فایل ورد کامل برنامه های ایجاد سرمایه گذاری: پلی میان آموزش کارآفرینی و انتقال فن آوری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل برنامه های ایجاد سرمایه گذاری: پلی میان آموزش کارآفرینی و انتقال فن آوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۴۳ صفحه
چکیده :
هدف: هدف این مقاله تشریح چگونگی برنامه کارآفرینی مبتنی بر دانشگاه، ترکیب ایجاد سرمایه گذاری در زندگی واقعی برای طراحی آموزشی و تحویل است که می تواند پلی برای شکاف بین آموزش کارآفرینی و انتقال فن آوری در محیط دانشگاه باشد. طراحی / روش شناسی / رویکرد- بر اساس بررسی مقالات و نمونه گیری در طی یک دوره دو ساله، ۱۸ برنامه آموزش کارآفرینی با استفاده از یک رویکرد ایجاد سرمایه گذاری شناسایی شدند. ده تا از این برنامه ها برای مطالعه موردی، از جمله مصاحبه مستقیم و مشاهده مشارکتی در طول یک کارگاه آموزشی دو روزه انتخاب شدند. یافته های تجربی مکررا مربوط به تئوری آموزش کارآفرینی و انتقال فن آوری بودند.
یافته ها: مقاله قابلیت های پل زدن برنامه های ایجاد سرمایه گذاری (VCP) را در پنج تم اصلی مشخص کرد و مزایای بالقوه همکاری نزدیک تر بین آموزش کارآفرینی و انتقال فن آوری در یک محیط دانشگاه را نشان داد. محدودیتها / مفاهیم تحقیق تعریف شده برای “VCP” به طور تجربی مورد آزمایش قرار گرفتند. این برنامه ها نشان دادند که محیط های آزمایشگاهی پیچیده، اجازه تحقیقات بالینی را برای درک کارآفرینی و فرآیندهای انتقال فن آوری را می دهد.
مفهوم عملی: یافته ها مزایای عملی ترکیب آموزش کارآفرینی و فعالیت های انتقال تکنولوژی، مانند افزایش ایجاد ارزش از طریق نه تنها شرکت های جدید، بلکه جمعیت فارغ التحصیلان کارآفرینی را شناسایی کرد. VCPS اجازه “چرخش از طریق” ایده های جدید در محیط دانشگاه را می دهد، در حالی که به طور همزمان به یادگیری کارآفرینی کمک می کند.
اصالت / ارزش: این مقاله یافته هایی را از اولین مطالعه موردی آموزش کارآفرینی طراحی شده برای توسعه سرمایه گذاری در زندگی واقعی به عنوان بخش اصلی برنامه درسی ارائه می دهد. یافته های این مطالعه، پایه ای را برای بررسی ارزش یکپارچه سازی آموزش کارآفرینی و انتقال فن آوری در دانشگاه ارائه می کند.
کلمات کلیدی: انتقال تکنولوژی | آموزش کارآفرینی | چرخش ناشران دانشگاه | ایجاد سرمایه گذاری
عنوان انگلیسی:
Venture creation programs: bridging entrepreneurship education and technology transfer
~~en~~ writers :
Martin Lackéus and Karen Williams Middleton
Purpose – The purpose of this paper is to explore how university-based entrepreneurship programs,
incorporating real-life venture creation into educational design and delivery, can bridge the gap
between entrepreneurship education and technology transfer within the university environment.
Design/methodology/approach – Based on a literature review and snowball sampling over a twoyear period, 18 entrepreneurship education programs were identified as applying a venture creation
approach. Ten of these programs were selected for case study, including direct interviews and
participatory observation during a two-day workshop. Empirical findings were iteratively related to
theory within entrepreneurship education and technology transfer.
Findings – The paper identifies the bridging capabilities of venture creation programs (VCP) across
five core themes, illustrating the potential benefits of closer collaboration between entrepreneurship
education and technology transfer in a university environment.
Research limitations/implications – A definition for “VCP” is tested empirically. These programs
are shown to be sophisticated laboratory environments, allowing for clinical research towards the
understanding of entrepreneurship and technology transfer processes.
Practical implications – Findings identify practical benefits of combining entrepreneurship
education and technology transfer activities, such as increased value creation through not only new
firms, but also an entrepreneurially equipped graduate population. VCPs allow for “spin-through” of
innovative ideas in the university environment, while simultaneously contributing to entrepreneurial
learning.
Originality/value – This paper presents findings from the first multiple case study into
entrepreneurship education specifically designed to develop real-life venture as part of the core
curriculum. Findings provide basis for investigating the value of integrating entrepreneurship education
and technology transfer at the university.
Keywords: Technology transfer | Entrepreneurship education | University spin-outs | Venture creation
Paper type Research paper
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 