فایل ورد کامل کیفیت خدمات الکترونیکی تجارت اجتماعی فیس بوک و یادگیری مشارکتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل کیفیت خدمات الکترونیکی تجارت اجتماعی فیس بوک و یادگیری مشارکتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۳۵ صفحه


چکیده :

عنوان انگلیسی:

Electronic service quality of Facebook social commerce and collaborative learning

~~en~~ writers :

Yen-Chun Jim Wu, Ju-Peng Shen, Chan-Lan Chang

The burgeoning growth of Web 2.0 and social media (i.e., social commerce) has changed the purchase
behavior of consumers and businesses’ marketing strategies. However, there are no electronic service
quality (e-SQ) criteria for this new phenomenon in the Internet environment. This article aims to utilize
the dimensions of e-SQ to measure the service quality of commercial activities on social media (e.g.,
Facebook (FB)). It also applies an analytic hierarchy process (AHP) questionnaire of 50 students who have
experience of using FB ads linkage and then utilizes the fuzzy analytic hierarchy process (FAHP) to analyze the weighting of the e-SQ evaluation. Moreover, this study shows the effectiveness of collaborative
learning in exploring e-SQ on social networks among participating students from different countries.
Additionally, the VlseKriterijumska Optimizacija I Kompromisno Resenje (VIKOR) method is used to find
the optimum dimensions of e-SQ and ideal commercial activities on FB. These findings demonstrate not
only the dimensions of e-SQ that Facebook users prefer and which brands are ‘liked’ by them, but also
highlight the opportunity for developing new e-SQ criteria of social commerce.

Keywords: e-SQ | Social media | Social commerce | Co-learning | Fuzzy AHP | VIKOR

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.