فایل ورد کامل یک دیدگاه چند- تحلیلی برای پیش بینی میزان استفاده از فیسبوک در آموزش عالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل یک دیدگاه چند- تحلیلی برای پیش بینی میزان استفاده از فیسبوک در آموزش عالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۵۰ صفحه
چکیده :
دیدگاه مبتنی بر سازندگی جامعه از نظر جذب به یادگیری شناختی، یک نقش مهم در زندگی یک دانشجو دارد. این عصر خدمات اجتماعی شبکه ای، یک اهمیت ذاتی به طبیعت همکاری-محور یادگیری داده است بنابراین از دیدگاه ویگوتسکی که مبتنی بر سازندگی جامعه است، پشتیبانی می کند. هدف این مقاله پیش بینی مولفه های کلیدی است که بر گرایش دانشجو به استفاده علمی از فیسبوک، اثر می گذارند. داده های مفید از ۲۱۵ دانشجوی عمانی جمع آوری شدند و روشهای چند-تحلیلی برای آزمایش مدل تحقیقی پیشنهادی به کار گرفته شدند. نتایج حاصل از مدلسازی معادله ای ساختاری (SEM) نشان داد که به اشتراک گذاری منابع، اثرگذارترین مولفه در تصمیم گیری آموزش عالی برای استفاده از فیسبوک است و پس از آن، مفید بودن، لذت بردن، همکاری و تاثیر اجتماعی، مولفه های دیگر بودند. به علاوه، نتایج حاصل از مدلسازی معادله ای ساختاری به عنوان داده های ورودی در مدل شبکه عصبی استفاده شدند و نتایج نشان داد که همکاری مهمترین پیش بینی کننده استفاده از فیسبوک برای اهداف علمی است که پس از آن مولفه های به اشتراک گذاری منابع، لذت بردن، تاثیر اجتماعی و مفید بودن قرار دارند. یافته های این مطالعه می تواند جهت افزایش استفاده از ابزار رسانه های اجتماعی مثل فیسبوک در اهداف تدریس و یادگیری مورد استفاده قرار گیرد. این اولین مطالعه ای است که از طریق استفاده از یک مدلسازی خطی و غیر خطی، استفاده از فیسبوک را برای اهداف علمی تحلیل می کند. دلالت های تئوریکی و عملی نیز بحث می شوند.
کلید واژه ها: فیسبوک | رسانه اجتماعی | مدلسازی معادله ای ساختاری | شبکه عصبی آموزش عالی | عمان
عنوان انگلیسی:
A multi-analytical approach to predict the Facebook usage in higher education
~~en~~ writers :
Sujeet Kumar Sharma a, *, Ankita Joshi b, Himanshu Sharma c
Socio constructivist approach has an important say in cognitive absorption of learning in a students life.
This era of social networking services has given substantial importance to collaborative nature of
learning, thus supporting Vygotskys socio constructivist approach. The aim of this paper is to predict key
determinants that affect students intention towards academic use of Facebook. The usable data were
gathered from 215 Omani students, and multi-analytical methods were employed to test the proposed
research model. The results obtained from structural equation modeling (SEM) showed that resource
sharing is the most influencing determinant in the decision of Facebook usage in higher education,
followed by perceived usefulness, perceived enjoyment, collaboration and social influence. Further, the
results obtained from SEM were used as input to the neural network model and results showed that
collaboration is the most important predictor of Facebook adoption for academic purposes followed by,
resource sharing, perceived enjoyment, social influence, and perceived usefulness. The findings of this
study can be used to enhance the use of social media tool like Facebook for teaching and learning
purposes. This is the first study which analyzed Facebook adoption for academic purposes by using a
linear and nonlinear modelling. Theoretical and practical implications are discussed.
Keywords: Facebook | Social media | Structural equation modeling | Neural network | Higher education | Oman
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 