فایل ورد کامل خرید خدمات و خلق ارزش: به سوی خریدهای سیستماتیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل خرید خدمات و خلق ارزش: به سوی خریدهای سیستماتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۳۵ صفحه
چکیده :
هدف این مقاله، توضیح و روشن کردن جنبه های مشکل سازِ بسته های خدماتی و ارزش بالقوه آنها برای مشتریان کسب و کار است. خلق ارزش برای مشتری یک جنبه ضروری ارائه خدمات است و نیاز به یافتن گزینه های راهبُردی جدید در ارزش بالقوه زنجیره ها وش بکه های عرضه دارد. در این مقاله، ما نتایج یک مطالعه اخیر را روی خلق ارزش در بسته های خدماتی مرور می کنیم. ما دو پرسش در رابطه با ویژگی های خلق ارزش را در خرید خدمات، و همکاری بین راهبُردهای عرضه و خلق ارزش برای مشتریان را بررسی می کنیم. به منظور یافتن جوابهای این سوالات، ما یک ارزیابی بین مشتریان شرکت مورد نظر انجام دادیم. با بررسی پاسخ های داده شده، ما بخشهای مختلف مشتریان را شناسایی کردیم. به منظور بررسی رفتار گروههای مختلف مشتریان در همگام خرید، ما تحلیل واریانس اماری را بین دسته های مختلف مشتریان انجام دادیم. طبق نتایج، اختلاف قابل توجهی در تقریبا” همه متعیرهای انتخاب شده وجود داشت. در ادامه، ما روی طراحی مطالعه و نتایج تمرکز کرده و یافته های خود را مورد بحث قرار می دهیم.
کلمات کلیدی: خرید سرویس | ارزش مشتری | یکپارچه سازی خدمات
عنوان انگلیسی:
Service purchasing and value creation: Towards systemic purchases
~~en~~ writers :
Jukka Hallikas a,n, Mika Immonen b, Mikko Pynnonen ¨ b, Karri Mikkonen a
The aim of this paper is to clarify the problematic issues of the procurement of service bundles and their
value potential for business customers. Creating customer value is an essential aspect of service
provision given the need to find new strategic options with value potential in supply chains and
networks. In the paper we review the results of a recent survey on value creation in service bundles.
We address two research questions concerning the characteristics of value creation in service
purchasing, and the correlation between procurement strategies and the creation of value for
customers. In order to find answers we carried out a survey among customers of the case company.
From the responses we identified various customer segments. In order to explore the buying behavior
of the different customer groups we conducted analyses of statistical variance between the clusters.
According to the results, there was significant variation in almost all the selected variables. In the
following we focus on the study design and the results, and discuss the findings.
Keywords: Service purchasing | Customer value | Service integration
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 