فایل ورد کامل کنترل تعارض، اعتماد و تعهد در روابط برون سپاری: مطالعه چینی و هندی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل کنترل تعارض، اعتماد و تعهد در روابط برون سپاری: مطالعه چینی و هندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۳۸ صفحه


چکیده :

این مطالعه مدل تجربی و نظری را ارائه می کند که توپولوژی کنترل تعارض را که اعتماد و تعهد را در روابط برون سپاری B2B (تجاری- تجاری) تحت تاثیر قرار می دهد، شناسایی می کند. سه توپولوژی کنترل تعارض با نام های: ادغام ، انطباق و تراضی برای اثرات آنها روی اطمینان و تعهد ارائه دهندگان خدمات برون سپاری منابع انسانی (HR) هندی و چینی مورد بررسی قرار گرفته است. این مقاله همچنین تاثیر متعادل کننده فرهنگ در روابط را هم مورد ملاحظه قرارمی دهد. داده ها از شرکت های هندی و چینی که خدمات برون سپاری که منابع انسانی را فراهم می کنند و به تحلیل آن ها با استفاده از تحلیل رگرسیون چندگانه زنجیره ای پرداخته اند، گرداوری شده است. همچنین خروجی های مشابه و غیر مشابه ای در مطالعه مد نظر قرار می دهیم. مخصوصا اینکه، شیوه های کنترل تعارض، به طور قابل ملاحظه ای در ارتباط با تعهد و اطمینان می باشند. اطمینان به عنوان میانجی در ارتباط با شیوه های کنترل تعارض با تعهد می باشد. اثر مقایسه کردن کنترل تعارض در اطمینان و تعهد از طریق فرهنگ تعدیل می گردد- به طور قابل ملاحظه ای برای ارائه دهندگان خدمات چینی بالاتر از هندوها می باشد. فرهنگ همچنین اثر مستقیم روی تعهد دارد اما نه روی اطمینان. پیامدهای نظری، فرهنگی و مدیریتی یافته ها نشان داده شده است.

کلیدواژه: B2B (تجاری-تجاری) | ارتباط برون سپاری | اعتماد | تعهد | کنترل تعارض | فرهنگ | چینی | هندی

عنوان انگلیسی:

Conflict handling, trust and commitment in outsourcing relationship: A Chinese and Indian study

~~en~~ writers :

Nelson Oly Ndubisi

This paper presents a theoretical and empirical model that identifies conflict handling typologies which affect
trust and commitment in B2B outsourcing relationship. Three typologies of conflict handling namely
integrating, accommodating and compromising were examined for their effects on trust and commitment of
Chinese and Indian human resource (HR) outsourcing service providers. The paper also considered the
moderating effect of culture in the relationship. Data was collected from Chinese and Indian firms providing
HR outsourcing services and analyzed using factor and hierarchical multiple regression analyses. We found
both similarities and dissimilarities in the outcomes of the study. Specifically, conflict handling styles are
significantly associated with trust and commitment. Trust mediates in the association of conflict handling
styles with commitment. The impact of compromising conflict handling on trust and commitment is
moderated by culture — significantly higher for the Chinese service providers compared to the Indians.
Culture has also a direct impact on commitment but not on trust. Theoretical, cultural and managerial
implications of the findings are presented.

Keywords: B2B | Outsourcing relationship | Trust | Commitment | Conflict handling | Culture | Chinese | Indian

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.