فایل ورد کامل مدلی که بین فناوری اطلاعات و عملکرد هتل، ارتباط برقرار می کند


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مدلی که بین فناوری اطلاعات و عملکرد هتل، ارتباط برقرار می کند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۶ صفحه


چکیده :

علیرغم سرمایه گذاری های زیاد در فناوری اطلاعات (IT)، تحقیقات و داده های تجربی معدودی وجود دارند که عمیقا” بین فناوری اطلاعات و عملکرد تجاری صنعت مهمانداری، رابطه ایجاد کنند. با این حال، منابع قبلی، نشان از وجود مدارک و مثالهایی جزئی درباره تکنولوژی های خاص دارند. پس از مرور مبسوط منابع قبلی، ما چهار فرضیه جهانی را که روی عملکرد هتل تاثیرگذار هستند، مطرح کردیم و برای هر کدام، مکانیزمهایی را که سبب این تاثیرات می شوند، به صورت دقیق بررسی کردیم. این چهار طرح پیشنهادی از طریق مصاحبه دقیق و عمیق با گروه ۳۰ نفره ای از مدیران هتلهای نواحی مختلف، توسعه بیشتری یافته و پالایش شد. یک مدل نهایی جامع که نشانگر مسیرهای ویژه برای بهبود عملکرد سازمانی هتل است، ارائه می شود. این مدل می تواند به عنوان یک چارچوب مرجع برای مجامع علمی تلقی شود و نیز می تواند هم توسط کاربران IT و هم توسط تولید کننده های IT جهت ارزیابی ویژگی های برجسته IT استفاده شود.

کلمات کلیدی: فناوری اطلاعات | هتل ها | عملکرد سازمانی | بهره وری | خدمات به مشتری | تجاری سازی

عنوان انگلیسی:

A model that connects information technology and hotel performance

~~en~~ writers :

Santiago Melian-Gonz  alez  *, Jacques Bulchand-Gidumal

Despite vast investments in IT, there is scant research and empirical data that connects, in depth, IT with
firm performance in the hospitality industry. However, the literature does show partial evidence and
examples of particular technologies. After an extensive literature review, we posit four global paths
through which IT can impact hotel performance and, for each one, the precise mechanisms that cause
these influences. These four proposals are further developed and refined using in-depth interviews with
a group of 30 managers of different areas from several hotels. A final comprehensive model that shows
the specific routes that IT can follow in order to improve hotel organizational performance is presented.
This model can be taken as a frame of reference by academics and can also be used by both practitioners
and IT producers to assess particular IT options.

Keywords: Information technology | Hotels | Organizational performance | Productivity | Customer service | Commercialization

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.