فایل ورد کامل آینده تحقیقات مدیریت استراتژیک: ارزیابی کیفیت استقراض تئوری ها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل آینده تحقیقات مدیریت استراتژیک: ارزیابی کیفیت استقراض تئوری ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۴۰ صفحه


چکیده :

در بسیاری مکاتب کسب وکار، حوزه مدیریت استراتژیک به همان جایگاهی ارتقا یافته است که اغلب حوزه های سنتی مانند مالی، بازاریابی و رفتار سازمانی، هستند. البته، مرزهای این حوزه، در حال حاضر، در نتیجه استفاده بسیار از تئوری های استقراضی، هنوز کاملا مشخص نیست، پدیده ای که ما در این مقاله مورد بحث قرار می دهیم. برای تبدیل شدن مدیریت استراتژیک به یک حوزه مشروع، و همتراز با حوزه های درسی رایج در مدارس کسب وکار، ما، گزینش سخت تری را هنگام استقراض تئوری ها از دیگر حوزه های علمی در مدیریت بعنوان رکنی برای کارهای تجربی، توصیه می کنیم. ما مدلی شامل هفت آزمون کیفیت را برای ارزیابی مناسب بودن گزینش، هنگام “ورود” مفاهیم، از دیگر حوزه های غیر از مدیریت ارائه می کنیم. دیدگاه ما، نکات مهمی برای هر دوی تحقیقات مدیریت استراتژیک آینده مبتنی بر شواهد و برای ذی نفعان کلیدی این حوزه مانند مدرسان استراتژیک، متخصصان و سیاست گذاران- که واقعا بدنبال خروجی ای از محققان استراتژی هستند، در بر دارد.

کلمات کلیدی: مدیریت استراتژیک | استقراض تئوری | تئوری نمایندگی | تئوری نهادی | اقتصاد هزینه تراکنش

عنوان انگلیسی:

The future of strategic management research: Assessing the quality of theory borrowing

~~en~~ writers :

Thomas P. Kenworthy a,*, Alain Verbeke b,c

In many business schools, the field of strategic management has been elevated to the same status as more
traditional subject areas such as finance, marketing and organizational behaviour. However, the field is
rather unclearly delineated at present, as a result of the heavy usage of borrowed theories, a phenomenon we discuss in this article. For strategic management to become a legitimate subject area, truly at
par with the more conventional fields taught in business schools, we recommend much stronger selectivity when borrowing theories from other areas of scholarly inquiry than management, as the foundation
of empirical work. We propose a new model consisting of seven quality tests to assess whether proper
selectivity is being applied when ‘importing’ concepts from other fields than management. Our perspective has major implications for both future, evidence-based strategic management research and for the
field’s key stakeholders such as strategy teachers, practitioners and policy makers – who rely on research outputs from strategy scholars.

Keywords: Strategic management | Theory borrowing | Agency theory | Institutional theory | Transaction cost economics

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.